Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, February 8, 2019

امت شاہ جونپور میں۔۔۔ٹی ڈی کالج میں ایک اجلاس سے خطاب

اس بار 73 نہیں 74 سیٹیں جیتیں گے یو پی میں۔
امت شاہ۔۔قومی صدر بی جے پی۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
جون پور ۔۔اتر پردیش۔۔مورخہ 8 جنوری 2019۔

.  بی جے پی کے قومی صدر امت شاہ نے کہا کہ اس مرتبہ اتر پردیش میں 73نہیں بلکہ74 سیٹوں پر بھاجپا کی فتح ہو گی۔ 2019 کے لوک سبھا انتخابات ملک کے مستقبل کا تعین کرے گی۔ کانگریس حکومت نے جو کام 55 سالوں میں نہیں کر سکی وہ کام ملک کے وزیر اعظم نے 55 ماہ میں کر ملک کی اہمیت میں اور اضافہ کرنے کا کام کیا ہے۔وہ جمعہ کے روز شہر کے ٹی ڈی کالج میدان میں منعقد کانشی حلقہ کے بوتھ صدر کے اجتماع کو خطاب کر رہے تھے۔
انہوں نے کہا کہ بسپا سربراہ بواجی۔بھتیجا سمیت دیگر اپوزیشن پارٹیاں جو بدعنوانی میں ملوث ہے وہیں مودی حکومت کو اقتدار میں آنے سے روکنے کے لئے متحد ہیں لیکن ملک کے عوام یہ جانتی ہے کہ کون سچا چوکیدار ہے اور کون لٹیرا ہے۔ بی جے پی حکومت سب کا ساتھ سب کا وکاس کے طرز پر کام کر رہی ہے جو بچا  تھا وہ اونچی ذات طبقے کے اقتصادی طور پر کمزور لوگوں کو 10 فیصد ریزرویشن دے کر کے وہ بھی پورا کر دیا۔ کہا کہ بی جے پی حکومت چاہتی ہے کہ رام مندر وہیں بنے جہاں پر رام للا کی پیدائش ہوئی ہے لیکن کانگریس کے کپل سبل نے کورٹ سے درخواست کیا ہے کہ 2019 کے بعد سماعت کی جائے۔ انہوں نے کہا کہ ملک کے وزیر اعظم 129 عوامی فلاحی منصوبوں کو چلا کرکے ہر قسم کی تخلیق کے لئے کام کر رہے ہیں۔ قومی صدر نے یوگی حکومت کی کامیابیوں کا بھی تعریف کی اور کہا کہ یوگی حکومت نے ملک کی تاریخ میں پہلی بار ایسا نظام کیا ہے جو کبھی نہیں ہوا۔ انھوں نے کہا کہ ایس پی۔بی ایس پی نے ذات اور مذہب کے مکڑ جال میں جکڑکر اتر پردیش کو پسماندہ ریاست کی فہرست میں کر دیا تھا لیکن بی جے پی نے یوگی حکومت کے دور میں ملک کا سب سے اترپردیش بنانے کا کام کرے گی۔ اتحاد کے متعلق انھوں نے کہا کہ ایک اتحاد نہیں بلکہ ٹھگ بندھن ہے۔
وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ اپوزیشن کے بہکاوے میں اترپردیش سمیت ملک کے عوام آنے والی نہیں ہے اور ایک بار پھر مودی کی قیادت میں این ڈی اے کی حکومت بنے گی اور ملک ترقی کی راہ پر گامزن کریں گے۔ مودی کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کو روکنے کے لئے تمام اپوزیشن متحد ہوکر انتخابات میں آگے آ رہے ہے جبکہ بوا۔بھتیجا کی سوچ میں اتحاد نہیں ہے۔
بی جے پی کے ریاستی صدر ڈاکٹر مہندر ناتھ پانڈے نے قومی صدر کا خیر مقدم کرتے ہوئے کہا کہ قومی صدر کی قیادت میں بوتھ صدر بی جے پی کو فتح دلانے کا کام کرے گا۔ یہ کانشی حلقہ کے کانفرنس کا آخری کانفرنس تھا اور لوگ مکمل طور پر تیار ہیں۔ ایک دفعہ پھر حکومت بی جے پی کے مرکز میں حکومت تشکیل دے گی۔
ممبر پارلیمنٹ ڈاکٹر کے پی سنگھ نے کہا کہ پانچ سال کی مدت میں مرکز کی بی جے پی حکومت نے جو کر کے دکھایا وہ شاید ہی کوئی حکومت اب تک کیا ہو۔ ضلع کے سب سے زیادہ علاقوں میں بجلی سمیت دیگر خصوصیات کو پہنچانے کا کام کیا گیا ہے، اگرچہ بجلی کا پیسہ بہت پہلے آیا تھا لیکن ریاست میں ہماری حکومت نہ ہونے کی وجہ ایس پی حکومت رکاوٹ پیدا کرتی تھی۔اس کے علاوہ پروگرام کوممبر پارلیمنٹ مچھلی شہرر ام چرتر نشاد، ایم پی چھوٹیلال خیروار، صوبائی وزیر گریش یادو، ایم پی ویریندر سنگھ مست، مہیش شریواستو سمیت کئی لوگوں نے خطاب کیا۔ اس موقع پر مرکزی وزیر صحت اور اتر پردیش ریاستی انچارج جے پی نڈا، کابینہ وزیر ندگوپال گپتا نندی، ایم پی ونود سونکر، کابینہ وزیر راجندر سنگھ موتی، وزیر رام تیج پانڈے، سنیل بنسل، سنیل اوجھا، ایم ایل سی لکشمن آچاریہ، ایم ایل سی ودیا سونکر، قومی خواتین مورچہ کی نائب صدر سیما دویدی، ضلع صدر سشیل اپادھیائے، ممبر اسمبلی رمیش مشرا سمیت دیگر لوگ موجود رہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot