Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, August 24, 2019

جونپور کی خبریں۔!!!

جون پور۔۔اتر پردیش (صداٸے وقت نیوز)۔مورخہ۔۔۔24 اگست 2019
=========================
پولیس کانسٹبل کی جبراً کراٸی گٸی شادی۔آیا تھا معشوقہ سے ملنے۔!!!
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔....................
چندوک تھانہ حلقہ کے تراؤ گاؤں میں گزشتہ شب اپنی معشوقہ سے ملنے آئے پولیس کانسٹیبل کو اہل خانہ نے قابل اعتراض حالت میں پکڑلیا اور کافی مشقت کے بعد دونوں کنبوں کی رضامندی کے بعد شادی کر دیا۔واقعہ کو لیکر پورے گاؤں میں چہ می کوئیوں کا بازار گرم رہا۔
اطلاع کے مطابق مذکورہ گاؤں رہائشی ایک لڑکی کا پڑوس کے وارانسی ضلع کے دیوگاؤں تھانہ کے چیوار گاؤں رہائشی امرتانشو جو چندولی میں کانسٹیبل کے عہدے پر تعینات ہے سے کافی دنوں سے معاشقہ چل رہا تھا۔جنم اسٹمی کی تعطیل پر کانسٹیبل اپنے گاؤں آیا تھا اور دیر شب معشوقہ سے ملنے اس کے گھر آگیا۔دیر شب آہٹ پا کر اہل خانہ نیند سے بیدار ہوئے تو دونوں کو کمرے میں قابل اعتراض حالت میں پکڑ لیا۔معاملہ معاشقہ کا ہونے کی وجہ سے لڑکی کے گھر والے شادی کیلئے دباؤ بنانے لگے جس پر پہلے تو سپاہی نے روب دکھانا شروع کر دیا جس پر مقامی تھانے کی پولیس کو بلالیا گیا۔اطلاع ملتے ہی پہنچی پولیس دونوں فریق کو لیکر تھانے چلی گئی جہاں گھنٹو چلی پنچایت کے بعد پولیس نے مقدمہ درج کرنے کی بات کرنے لگی جس کے بعد شپاہی شادی کے لئے راضی ہوا۔دونوں کے اہل خانہ کی رضامندی کے بعد ہفتہ کے روز کیراکت کے ایک مندر میں شادی کرانے کے بعد دیوانی عدالت میں شادی رجسٹرڈ کرائی گئی۔
                ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جنرل اسٹور کی دکان میں لگی آگ۔۔۔لاکھوں کا سامان جل کر خاک۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کھیتا سرا ئے تھا نہ حلقہ کے مانی کلاں بازار میں گزشتہ رات جنرل اسٹور کی دکان میں آگ لگ جانے سے لاکھوں روپیئے کی اشیاء جل کر راکھ ہو گئی۔آگ کی شعائیں دیکھ کر محلوں کے لو گوں نے کسی طرح آگ پر قابوپایا۔آگ لگنے کی وجہ شارٹ سرکٹ بتائی جا رہی ہے۔
اطلاع کے مطابق مذکورہ تھا نہ حلقہ کے مذکورہ بازار واقع یونین بینک کے نزدیک مارکیٹ میں قصبہ رہائشی انعام اللہ کی امن جنرل اسٹور ہے۔ صبح ساڑھے چار بجے جب محلہ کے لوگ فجر کی نماز اداکر نے جا رہے تھے تو دکان سے دھواں نکلتا ہوا نظر آیاجس پر واقعہ کی اطلاع دکان مالک انعام اللہ کو دی گئی اور تھوڑی دیر میں دکان مالک سمیت محلہ کے لوگوں نے مل کر کسی طرح آگ پر قابو پا یا جس میں قصبہ رہائشی فرحان جھلس گئے دکان مالک کے مطابق آگ لگنے سے ۵ لاکھ رو پئے مالیت کا سامان جل کر راکھ ہو گیا دکان میں شارٹ سرکٹ سے آگ لگنے کی وجہ بتا ئی جا رہی ہے۔
           ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زہریلے جانور کے کاٹنے سے ایک لڑکے کی موت۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کراکت کوتوالی حلقہ کے موضع ندولی گاؤں میں جنم اشٹمی کے روز بانس کی ٹہنی کاٹنے گئے ایک لڑکے کو کسی زہریلی جانور نے کاٹ لیا اہل خانہ علاج کے لئے گئے جہاں دوران علاج ا س کی مو ت ہو گئی۔اطلاع کے مطابق مذکورہ کو توالی حلقہ کے مذکورہ گاؤں رہائشی وپن یادو 9 ولد یش ناتھ یادو جنم اشٹمی  سجانے کے لئے بانس کی ٹہنی کا ٹنے گیا تھا جہان کسی زہریلے جانور نے کاٹ لیا فوری طور پر اہل خانہ لال گنج اعظم گڑھ لے گئے افاقہ نہ ہونے پر اہل خانہ علاج کے لئے غازی پو ر لے گئے جہاں وپن کی مو ت ہو گئی۔
              ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ریلوے ٹریک پر ملی لاش۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شاہ گنج ریلوے اسٹیشن کے جنوبی آؤٹر سگنل مال گودام کے نزدیک ریلوے ٹریک پر نامعلوم نوجوان کی مسخ شدہ لاش ٹریک پر دیکھ کر کولکاتہ ایکسپریس کے ڈرائیور نے ٹرین کو روک کر ریلوے انتظامیہ کو اس کی اطلاع دی۔ خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے کہ مذکورہ نوجوان کی موت کسی ٹرین کی زد میں آجانے سے ہوئی ہوگی۔
اطلاع کے مطابق جموں توی سے کولکتہ جانے والی کولکتہ ایکسپریس ٹرین جمعہ کے روز رات تقریبا ڈیڑھ بجے شاہ گنج ریلوے اسٹیشن کو پاس کر مال گودام کے نزدیک پہنچی تو ریلوے ٹریک پر پڑی لاش دیکھ کر ڈرائیور نے ٹرین کو روک کر انتظامیہ کو اطلاع دی۔ اطلاع ملنے پر ریلوے کے اہلکارونے پہنچ کر لاش کو ٹریک سے ہٹایا اور نصف گھنٹے بعد ٹرین اپنی منزل کے لئے روانہ ہوگئی۔ کوتوالی پولیس نے لاش کو قبضہ میں لے کر شناخت کرنے کی کوشش کے بعد ضروری کارروائی کرتے ہو ئے لاش کو پوسٹ مارٹم کے لئے روا نہ کر دیا نوجوان کی عمر تقریبا ۰۴سال بتائی جارہی ہے۔
                 ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بروز اتوار مجلس کا انعقاد۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مرحوم شیخ انور حسن کی کی مجلس 25 اگست بروز اتوار صبح شہر کے بلواگھاٹ واقع حاجی محمد علی خان مرحوم کے امام بارگاہ میں ہوگی۔  مذکورہ مجلس کو روڑکی ہریدوار اتراکھنڈ کے مولانا غلام علی خان خطاب کریں گے جبکہ سوزخانی سید گوہر علی زیدی اور ان کے ہمنوا ء پڑھیں گے۔ پیش خانی شعلہ جونپوری،ریاض جونپوری اور شہرت جونپوری کریں گے۔ مجلس انجمن گلشن اسلام، بازاربھوہ، نوحہ اور ماتم کریں گے۔ وہیں زنانی مجلس دو پہر ۲ بجے امام بارگاہ میں ہوگی جس کو سیدہ زہرا حیدرآباد خطا ب کریں گے۔ اس کی اطلاع صحافی سیدحسنین قمر دیپو نے دی ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot