Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, October 5, 2019

رسالہ جن ہت و یوتھ ڈیولپمنٹ آرگناٸزیشن کے تحت 25 نومبر 2019 کو ہوگی ”اجتماعی شادی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وصی صدیقی۔

سراٸمیر۔۔ اعظم گڑھ ۔۔اتر پردیش۔۔۔صداٸے وقت نماٸندہ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جن ہت میگزین کے ایڈیٹر و یوتھ ڈیولپمنٹ آرگناٸزیشن کے صدر ۔معروف سماجی کارکن  وصی صدیقی نے ایک پریس کانفرنس میں صحافیوں کو بتایا کہ ہر سال کی طرح امسال بھی سراٸمیر اعظم گڑھ میں 25 نومبر 2019 کو ”اجتماعی شادی“ کے پروگرام کا انعقاد ہوگا ۔۔۔انھوں نے بتایا کہ اس سال کا پروگرام ” وزیر اعلیٰ اجتماعی شادی“پروگرام کے تحت منعقد ہوگا ۔۔اس میں سرکار کیطرف سے سبھی جوڑوں کو 51 ہزار روپییہ دیا جاٸے گا۔۔اس کے علاوہ تنظیم کیطرف سے پہلے کیطرح ہی سبھی انتظامات و مختصر سامان کا ہدیہ پیش کیا جاٸے گا۔

وصی صدیقی نے بتایا کہ اس اجتماعی شادی کی سب سے بڑی خصوصیت یہ ہے کہ  اس میں بنا تفریق مذہب ہر طرح کے جوڑوں کی شادی ہوتی ہے۔۔۔ایک طرف قاضی موجود ہوتے ہیں تو وہیں دوسری جانب پنڈت جی کا انتظام رہتا ہے۔
وصی صدیقی کے مطابق ابھی تک کل 11 عدد جوڑوں کا رجسٹریشن ہو چکا ہے۔انھوں نے اس پریس کانفرنس کے ذریعہ عوام سے اپیل کی کہ جو بھی جوڑے اس موقع کا فاٸدہ اٹھانا چاہیں وہ اپنا رجسٹریشن جلد از جلد کرا لیں اور سراٸمیر آفس میں اس سلسلے میں رابطہ کیا جا سکتا ہے۔
اس موقع پر سماجی کارکن صلاح الدین۔اشتیاق احمد ۔آفتاب احمد ۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔محمد طالب۔مبشر جمال۔عبدالرحمٰن عرف پپو و دیگر سماج و سیاسی فعال شخصیات موجود رہیں

Post Top Ad

Your Ad Spot