Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, July 6, 2020

کویت: تارکین وطن کوٹہ بل کے مسودے کی منظوری ، 8 لاکھ ہندوستانیوں کو ملک چھوڑنے کا ‏خطرہ ‏

غیر ملکی کارکنوں کے لئے امیگرنٹ کوٹہ بل کویت میں لایا جارہا ہے ، جس سے اس خلیجی ملک میں غیرملکی کارکنوں کی تعداد کم ہوجائے گی۔  کویت کی قومی اسمبلی کی قانونی اور قانون ساز کمیٹی نے بھی اس بل کے مسودے کو آئینی قرار دے دیا ہے۔

نٸی دہلی /صداٸے وقت /ذراٸع / ٦ جولاٸی ٢٠٢٠۔
==============================
کویت میں غیر ملکی کام کرنے والوں کی تعداد کو کم کرنے کی غرض سے ایک اہم بل کو لانے کی منظوری مل گٸی ہے ۔ تاہم اس بل پر ابھی بھی ایک اور آٸینی  کمیٹی کیا رپورٹ آنا باقی ہے ، لیکن پھر بھی اس سے ہندوستان کے لئے خدشات بڑھ گئے ہیں۔  دراصل ہندوستانیوں کی   ایک بڑی تعداد کویت میں کام کرتی ہے۔  ایسی صورتحال میں اگر یہ بل منظور ہوجاتا ہے تو پھر تقریبا  7 سے 8 لاکھ ہندوستانی مزدوروں کو اپنی ملازمت سے ہاتھ دھونا پڑ سکتا ہے۔
 کویت میں تارکین وطن کی سب سے بڑی تعداد ہندوستانی ہے۔  اس بل میں کویت کی 48 لاکھ آبادی میں ہندوستانیوں کی تعداد بڑھا کر 15 فیصد کرنے کی تجویز پیش کی گئی ہے۔  اس وقت کویت میں ہندوستانیوں کی آبادی 14.5 لاکھ کے قریب ہے اور 15٪ کوٹے کا مطلب یہ ہوگا کہ یہاں صرف 6.5 سے 7 لاکھ ہندوستانی ہی کام کرسکیں گے۔
 ایسا نہیں ہے کہ یہ بل صرف ہندوستانیوں کے لئے ہے ، اس میں دیگر غیر ملکی شہری بھی شامل ہیں۔  اس بل میں مصریوں کی آبادی کو کل آبادی کا 10 فیصد تک کرنے کا بھی بندوبست کیا گیا ہے۔  کویت میں تارکین وطن مزدوروں کی تعداد میں مصریوں کی تعداد ہندوستانی کے بعد دوسرے نمبر پر ہے۔ 
 کویت بیرون ملک سے ہندوستان بھیجے جانے والے زرمبادلہ کا ایک اعلی وسیلہ بھی ہے۔  2018 میں ، کویت سے 8 4.8 بلین کی رقم ہندوستان بھیجی گئی تھی۔
 دراصل ، یہ بل کویت کے ذریعہ اس لٸے لایا جارہا ہے کیونکہ کویت کے شہری اپنے ہی ملک میں اقلیت بن چکے ہیں۔  اسی دوران کویت غیر ملکی کارکنوں پر بھی انحصار کم کرنا چاہتا ہے۔  کویت کی آبادی تقریبا 43 43 لاکھ ہے ، جس میں سے صرف تارکین وطن کی تعداد 30 لاکھ ہے۔
 اس بل کو اس انداز میں بھی  دیکھا جارہا  ہے کہ کویت اب مہاجر اکثریتی ملک نہیں بننا چاہتا ہے۔  اس کے علاوہ کوویڈ ۔19 اور تیل کی گرتی قیمتیں بھی کچھ وجوہات ہیں کویت کو یہ بل لانے پر مجبور کیا گیا۔
 ایک رپورٹ کے مطابق ، کویت کے وزیر اعظم شیخ صباح الخالد السباح نے حال ہی میں ملک میں مقیم تارکین وطن کی تعداد کو 70 فیصد سے کم کرکے کل آبادی کا 30 فیصد کرنے کی تجویز پیش کی تھی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot