Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, December 25, 2020

اتر ‏پردیش ‏میں ‏آج ‏نصف شب ‏سے ‏ختم ‏ہوجاٸے ‏گی ‏پردھانوں کی مد ت ‏کار۔۔۔اے ‏ڈی ‏او ‏پنچایت ‏انتخاب ‏ہونے ‏تک ‏دیکھیں ‏گے ‏گرام ‏پنچایتوں ‏کا ‏کام۔

 گاؤں کے پردھانوں  کی مدت کار آج آدھی رات سے ختم ہوجائے گی ، ریاست میں اگلے پنچایتی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان ابھی نہیں کیا گیا ہے۔  ایسی صورتحال میں ، اسسٹنٹ ڈویلپمنٹ آفیسر (اے ڈی او) ریاست میں پردھان کے انتخاب کی تاریخ تک پنچایت کا نظم سنبھالیں گے۔
لکھنٶ۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع /٢٥ دسمبر ٢٠٢٠
==============================
 اتر پردیش میں گرام پنچایتوں  کے سربراہان کی میعاد جمعہ کو اختتام پذیر ہوگی ، اب گرام پنچایتوں کے کام کی نگرانی کے لٸے ایڈمینیسٹریٹیو کی تقرری ہوگی ۔ان  کو گرام پنچایت کے مالی اور انتظامی حقوق کی نگرانی کے لئے مقرر کیا جائے گا۔  اترپردیش ریاستی الیکشن کمیشن مارچ 2021 میں ریاست میں پنچایت انتخابات کرانے کی تیاری کر رہا ہے۔  پنچایت انتخابات کے لئے قریب ساڑھے پانچ لاکھ بیلٹ بکسوں کا انتظام کیا جارہا ہے اور 90 ہزار نئے بیلٹ بکس بھی تیار کیے جارہے ہیں۔  الیکشن کمیشن کی تیاریوں سے قیاس کیا جارہا ہے کہ پنچایت انتخابات کا اعلان فروری میں ہوسکتا ہے۔

 ضلع پنچایت صدر کی میعاد 3 جنوری کو ختم ہوگی
 اترپردیش ریاستی الیکشن کمیشن کی جانب سے اگلے سال 22 جنوری تک رائے دہندگان کی فہرست تیار کرنے کا الٹی میٹم دیا گیا ہے۔  اس بار ریاست میں پنچایت کے چار عہدوں کے لئے بیک وقت انتخابات کرانے کی تیاریاں کی جارہی ہیں ، جن میں بی ڈی سی  ممبران ، ضلع پنچایت ممبران ، گرام پردھانوں اور گرام پنچایت ممبران شامل ہیں ۔
 ہم آپ کو بتادیں کہ اتر پردیش کی کل 58،758 گرام پنچایتوں کے موجودہ گاؤں کے پردھانوں کی میعاد جمعہ کو مکمل ہورہی ہے ، اگلے سال ضلع پنچایت صدر کی  مدت پوری ہو رہی ہے   ریاست میں کل 58،758 گرام پنچایتیں ، 821 علاقائی پنچایتیں اور 75 ضلعی پنچایتیں ہیں ، جہاں انتخابات ہوں گے۔
 الیکشن کمیشن کی جانب سے پولنگ کی جگہوں کی کل تعداد کے مقابلے میں قریب ڈھائی گنا زیادہ بیلٹ پیپر بھیجے جاتے ہیں۔  نیز ، کمیشن نے بیلٹ پیپرز کے کل کا 10 فیصد محفوظ کیا ہے۔  اسی وجہ سے کمیشن نے آئندہ پنچایت انتخابات کے لئے ساڑھے پانچ لاکھ بیلٹ باکس اور بیلٹ بکس کا انتظام کیا ہے۔
 2015 میں اتر پردیش میں منعقدہ پنچایت انتخابات میں ، 5 سال پہلے ، 1.80 لاکھ پولنگ کی جگہیں تعمیر کی گئیں۔  ایک پولنگ والے مقام پر قریب ایک ہزار ووٹرز کی تعداد رکھی گئی تھی۔  اب ، کورونا بحران کی وجہ سے ، 2021 میں ہونے والے پنچایت انتخابات میں ، رائے دہندگان کی تعداد فی پولنگ جگہ سے ایک ہزار سے گھٹ کر 800 کردی جارہی ہے۔
 

Post Top Ad

Your Ad Spot