Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, July 11, 2019

سعودی عرب میں کولھو سے تیل نکالنے کی روایت ابھی بھی برقرار۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ایک رپورٹ۔

کولھو کا اونٹ ۔۔(ماخوذ)/صداٸے وقت۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
آج کے اس نئے دور میں جہاں دنیا برق رفتاری سے بھاگ رہی ہے وہاں سعودی عرب کے شہر جیزان میں ایک قدیم چیز دیکھا تو سوچا آپ سے شیئر کرتا چلوں ۔۔
کولھو سے کبھی تیل نکالا جاتا تھا یہ میں نے دیکھا نہیں صرف سنا تھا ۔ انڈیا میں تو اب کولھو نہیں ملتا لیکن بیل کولھو کے نام سے رائی کا تیل مارکیٹ میں ملتا ہے  ۔۔

لیکن سعودی عرب کے شہر جیزان کے نواحی علاقوں میں آج بھی کولھو سے تیل نکالا جاتا ہے ۔۔ بس فرق اتنا ہے کہ انڈیا میں کولھو کا بیل ہوتا تھا یہاں کولھو کا اونٹ ہوتا ہے ۔
میں نے تیل نکالنے والے سے پوچھا کی کس چیز کا تیل ہے تو اس نے عربی میں کہا " زیت السمسم" میں نہیں سمجھا تو اس نے کچھ دانے لاکے دیئے تو دیکھا تِل تھا جس کو ہمارے یہاں  عام زبان میں تلی کہا جاتا ہے یعنی تلی کا تیل نکال رہا تھا۔۔

اونٹ کی آنکھ پر پٹی بندھی دیکھ کر میں نے تیل نکالنے والے سے پوچھا کہ یہ پٹی کیوں بندھی ہے تو اس نے کہا اونٹ کو کولھو میں استعمال کرتے وقت اس کی آنکھ پر پٹی اسلئے باندھ دی جاتی ہے تاکہ اس کو یہ احساس نہ ہو کہ میں صحرا میں چل رہا ہوں یا کولھو کے ارد گرد ۔۔ اگر اس کی آنکھ کھلی ہوگی تو وہ دو چکر لگانے کے بعد بیٹھ جائے گا کہ میں تو صحرا میں نہیں بلکہ ایک مخصوص دائرے میں گھوم رہا ہوں ۔۔

Post Top Ad

Your Ad Spot