Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, June 1, 2020

بالی ووڈ کوایک اوربڑاصدمہ :میوز ک کمپوزر واجد خان کا انتقال، ممبئی میں لی آخری سانس۔

اتوار کے روز ان کی اچانک طبیعت خراب ہوگئی ، جس کے بعد انہیں اسپتال میں وینٹیلیٹر رکھا گیاتھا۔ لیکن اتوار کی رات ان کا انتقال ہوگیا۔
ممبئی۔/صداٸے وقت /ذراٸع /١ جون ٢٠٢٠۔
==============================
 پارٹنر ، دبنگ اور وانٹیڈ جیسی فلموں میں سپر ہٹ گا نے دینے والے واجد خان (میوزک کمپوزرس جوڑی ساجد ۔واجد) ، اتوار کی رات 42 سال کی عمر میں انتقال کر گئے ہیں۔ واجد نے بطور گلوکار سلمان خان کے لئے 'ہما پن ہے' ، 'میرا ہی جلوہ' سمیت کئی ہٹ گانے بھی گائے ہیں۔ واجد کو اتوار کے روز ممبئی کے ایک اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ پچھلے کچھ سالوں سے ، وہ گردے کی تکلیف میں مبتلا تھے۔ اتوار کے روز ان کی اچانک طبیعت خراب ہوگئی ، جس کے بعد انہیں اسپتال میں وینٹیلیٹر رکھا گیاتھا۔ لیکن اتوار کی رات ان کا انتقال ہوگیا۔ ساجد ۔ واجد کے جوڑی کو سلمان خان نے1998ء میں اپنی فلم ’’پیار کیا تو ڈرنا کیا ‘‘ کے ذریعہ متعارف کروایاتھا ۔ جس کے بعد یہ جوڑی نے ہندوستانی فلمی دنیا کو کئی مشہور نغمے عطا کیے ہیں۔
واجد کی موت سے بالی ووڈ میں غم کی لہر دوڑ گئی ہے۔ موسیقار اور گلوکار اس کی موت کو ایک صدمہ سمجھتے ہیں۔ بالی ووڈ کی کئی مشہور شخصیات جن میں پرینکا چوپڑا ، سونو نگم ، سلیم مرچنٹ، مالینی اوستھی ، سلیل ارونکمار سانڈ نے ان کے انتقال پر افسوس جتایاہے۔
واجد خان کے انتقال پر پرینکا چوپڑا نے ٹویٹر پر لکھا ، “ یہ خوفناک خبر ہے ۔ ایک بات جو مجھے ہمیشہ یاد رہے گی وہ ہے واجد بھائی کی ہنسی۔ وہ ہمیشہ مسکراتے رہتے ہیں۔ وہ جلدی چلے گئے۔ان کے اہل خانہ اور غمزدہ ہر شخص سے میں تعزیت کرتی ہوں۔ ہمارے خیالوں اور دعاؤ ں میں آپ ہمیشہ رہیں گے۔
ورون دھون نے اپنے والد ڈیوڈ دھون کے ساتھ واجد کی ایک تصویر اپ لوڈ کی اور لکھا ، "واجدخان بھائی ، یہ خبر سن کر حیران رہ گئے۔ بھائی میرے اور میرے کنبے کے انتہائی قریب تھے۔ وہ آس پاس کے بہترین لوگوں میں سے ایک تھے۔ ہم واجد بھائی آپ کو یاد کریں گے ۔موسیقی کے لئے۔
وشال دادلانی نے لکھا ، “دل ٹوٹ گیاہے۔ ساجد خان اور واجد خان دونوں ہی میرے قریب اور حقیقی دوست رہے ہیں۔ مجھے یقین نہیں ہے کہ میں اب پھر کبھی واجد سے بات نہیں کروں گا۔
فلمساز میلپ زاویری نے ٹویٹر کیا اور لکھا ، " ساجد اور واجد میرے دوست واجد کے انتقال کے بارے میں سن کر دل ٹوٹ گیا۔ اس نے میری ہدایتکاری میں پہلی فلم # جانے کہاں سے آئی ؟خانہ سائیں ہی ہے اور تاجدار حرم" میں یادگار میوزک دیاہے۔ اس صنعت میں سب سے اچھے ، انتہائی حقیقی لوگ جن سے میری ملاقات ہوئی ہے۔ یاد آئے گا میرے دوست۔ ایک اور ٹویٹ میں انہوں نے مزید کہا ، "میں نے آج شام کو واجد کو اسپتال میں داخل ہونے کے بارے میں سنا ہے اور اس کی صحت کے بارے میں پوچھتے ہوئے اسے پیغام بھیجا۔ پیغام اسے نہیں ملا۔ اور اب یہ افسوس ناک خبر۔ "
فلمساز میلپ زاویری نے ٹویٹر کیا اور لکھا ، " ساجد اور واجد میرے دوست واجد کے انتقال کے بارے میں سن کر دل ٹوٹ گیا۔ اس نے میری ہدایتکاری میں پہلی فلم # جانے کہاں سے آئی ؟خانہ سائیں ہی ہے اور تاجدار حرم" میں یادگار میوزک دیاہے۔ اس صنعت میں سب سے اچھے ، انتہائی حقیقی لوگ جن سے میری ملاقات ہوئی ہے۔ یاد آئے گا میرے دوست۔ ایک اور ٹویٹ میں انہوں نے مزید کہا ، "میں نے آج شام کو واجد کو اسپتال میں داخل ہونے کے بارے میں سنا ہے اور اس کی صحت کے بارے میں پوچھتے ہوئے اسے پیغام بھیجا۔ پیغام اسے نہیں ملا۔ اور اب یہ افسوس ناک خبرآئی ۔

Post Top Ad

Your Ad Spot