Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, November 7, 2020

باٸڈن ‏نے ‏ٹرمپ ‏کو ‏شکست ‏دے ‏کر ‏امریکہ ‏کے ‏46 ‏ویں ‏صدر ‏بن ‏گٸے۔

 جو بائیڈن نے امریکی صدر کا انتخاب جیت کر ڈونلڈ ٹرمپ کو شکست دی۔۔ کیلیفورنیا کی سینیٹر کمالہ حارث کمالہ حارث ملک کی پہلی سیاہ فام اور جنوبی ایشین نائب صدر بن گئیں ، اور یہ عہدہ سنبھالنے والی پہلی خاتون بن گئیں۔
نٸی دہلی /صداٸے وقت /ذراٸع / 7 نومبر 2020.
=============================
 امریکی انتخابات 2020 کے نتائج  تازہ ترین کی تازہ ترین خبروں کے مطابق  ڈیموکریٹک پارٹی کے امیدوار اور سابق نائب صدر جو بائیڈن نے ریپبلکن پارٹی کے نامزد اور موجودہ صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو شکست دے کر امریکہ کے 46 ویں  صدر بن گیے ہیں۔
  پنسلوانیا کے 20 انتخابی ووٹوں نے بائیڈن کو جیتنے کے لئے درکار 270 انتخابی ووٹوں سے زیادہ ووٹ دے دی۔  کیلیفورنیا کی سینیٹر کملا حارث ملک کی پہلی سیاہ فام اور جنوبی ایشین نائب صدر ، اور یہ عہدہ سنبھالنے والی پہلی خاتون بن گئیں۔
 رائے دہندگان پر زور دیا گیا تھا کہ وہ  اپنا ووٹ   خاص طور پر میل ان بیلٹ کے ذریعے ، کورونا وائرس وبائی امراض کے مابین قطاروں سے بچنے کے لئے ووٹ ڈالیں۔  اس طرح انتخابی دن سے ہی  101 ملین سے زیادہ ووٹ کاسٹ اور ریکارڈ کیے گئے تھے۔  انتخابات کے دن سے پہلے ہی ووٹرز نے 2016 کے بنیادی انتخابات میں گنتی کل ووٹوں میں سے تقریبا 73 73.4 فیصد ووٹ ڈالے تھے۔  لیکن میل بیلٹوں کی گنتی زیادہ محنتی ہے اور اس کے نتیجے میں تاخیر ہوتی ہے۔
جو باٸیڈن نے امریکی عوام کا شکریہ ادا کیا۔۔ڈونالڈ ٹرمپ نے نتیجوں کو ماننے سے انکار کردیا اور عدالت کا رخ کیا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot