Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, December 12, 2020

اتر ‏پردیش ‏پنچایت ‏انتخابات۔۔21 ‏فروری ‏تک ‏ریزویشن ‏کے ‏عمل ‏کو ‏مکمل ‏کر ‏لینے ‏کی ‏تیاری۔

لکھنٶ۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع /١٢ دسمبر ٢٠٢٠۔
=============================  متوقع تین سطحی  پنچایت انتخابات کے لئے حکومتی سطح پر تیاریاں شروع ہوگئی ہیں۔  آن لائن میڈیا میں موصولہ خبر کے مطابق ، پنچایت راج محکمہ نے 21 فروری تک پنچایتوں کے ریزرویشن کے عمل کو مکمل کرنے کی تجویز پیش کی ہے۔
 اس تجویز میں ، پنچایتوں کی تشکیل نو 22 دسمبر سے 31 دسمبر تک جاری رہے گی۔  اس کے بعد یکم جنوری سے 20 جنوری تک پنچایتوں کی حد بندی ہوگی۔  تب ان کے ریزرویشن کا کام 21 جنوری سے 30 جنوری تک ریاستی سطح پر ہوگا جبکہ ضلعی سطح پر ریزرویشن کا عمل یکم فروری سے 21 فروری تک ہوگا۔
 خبر کے مطابق ، پنچایت راج محکمہ جمعہ کو اپنی تیاریاں وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کے سامنے پیش کرنا تھا لیکن دیگر مصروفیات کی وجہ سے وزیر اعلی دستیاب نہیں تھے۔  خیال کیا جاتا ہے کہ محکمہ موقع ملنے کے بعد جلد ہی اپنی تجویز وزیر اعلی کو پیش کرے گا۔  اگر وزیر اعلی اس تجویز میں کوئی تبدیلی نہیں لاتے ہیں تو پھر اسی بنیاد پر پنچایتوں کی تشکیل نو اور ریزرویشن کا عمل مکمل ہوگا۔
 پنچایت راج محکمہ کو یقین ہے کہ انتخابی عمل اپریل یا مئی میں ہوگا۔  ماہرین کا کہنا ہے کہ تب تک یوپی بورڈ امتحان ، فصلوں کی کٹائی  بھی مکمل ہوجائے گی۔ اس کے علاوہ مارچ مالی سال کا آخری مہینہ بھی ہوگا اور اس مہینے میں سرکاری محکموں کے کاموں کے  باقی بجٹ کے لئے منظوری دی جاتی ہے۔مارچ کے بعد الیکشن کرانے میں  ضابطہ اخلاق نہیں آئے گا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot