Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, April 8, 2019

مختصراہم خبریں۔

۔صدائے وقت/ نمائندہ/ ذرائع۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
بی جے پی نے جاری کیا اپنا انتخابی منشور۔۔" سنکلپ پتر" دفعہ 370 اور 35 اے منسوخ کرنے کا وعدہ۔۔منشور میں رام مندر تعمیر کرنے کا پھر سے وعدہ۔۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . راشٹریہ جنتا دل نے پٹنہ میں اپنا انتخابی منشور جاری کیا۔" ہر ہاتھ میں روٹی ، ہر ہاتھ میں قلم "
اقلیتی سماج کی مکمل حفاظت کے لیئے اقدام و دلت اور انتہائی پسماندہ کو ریزرویشن کے انتظام کا وعدہ۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
یوپی بورڈ کے امتحانات کے نتائج کا اعلان آئندہ 26 اپریل تک ممکن۔تیاریاں تیزی سے چل رہی ہیں۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . دفعہ 370 ہٹائی گئ تو ہم آزاد ہوجائیں گے۔
فاروق عبد اللہ۔صدر نیشنل کانفرنس۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . دوہری گھاٹ ۔۔مئو۔۔۔پٹرول پمپ کے مالک کو گولی مارکر 18 لاکھ 90 ہزار کی لوٹ۔پولیس بدمعاشوں کو پکڑنے میں سر گرم۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
راجناتھ سنگھ 16 اپریل کو لکھنئو سے، راہل گاندھی 10 اپریل کو امیٹھی سے اور سونیا گاندھی 11 اپریل کو رائے بریلی سے پرچہ نامزدگی داخل کریں گے۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
ایف 16 طیارہ کو لیکر ہند پاک میں چقلیش جاری۔۔۔۔۔انڈین فضائیہ کے ترجمان کے مطابق ہم نے پاکستان کے ایف 16 طیارہ کو مار گرایا تھا ۔جبکہ پاکستان اس کی تردید کر رہا ہے۔۔۔دوسری طرف امریکہ (ایف 16 کا سپلائر ) نے کہا کہ پاکستان میں ایف 16 کی تعداد پوری ہے ہم نے گنتی کر لی ہے۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . وجے مالیا کو لندن کی عدالت سے بڑا جھٹکا۔عدالت نے مالیا کی اس درخواست کو خارج کیا جس میں اپیل کی گئی تھی کہ اسے بھارت کے حوالے نہ کیا جائے۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
ہر اسمبلی حلقہ میں اب پانچ بوتھوں پر ہوگی ای وی ایم اور وی وی پیٹ کی پرچیاں ملائی جائیں گی۔۔سپریم کورٹ نے حزب اختلاف کی پارٹیوں کی ایک درخواست پر یہ حکم جاری کیا جس میں الیکشن کو ہدایت جاری کی گئی ہے کہ پارلیمانی حلقہ کے ہر اسمبلی حلقہ کے پانچ بوتھوں پر پرچیوں کو ملا کر دیکھا جائے۔۔۔۔۔اس سے قبل صرف ایک بوتھ پر یہ انتظام تھا۔جبکہ حزب اختلاف کا مطالبہ تھا کہ کم ازکم 50 فیصد پرچیوں کو ای وی ایم سے ملا کر دیکھا جائے۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
ایم پی کے وزیر اعلیٰ کے قریبی حکام اور رشتے داروں کے یہاں انکم ٹیکس کی کارروائی اور چھاپے ماری جاری۔10 کروڑ سے زیادہ مشتبہ روپیوں کو ابھی تک ضبط کیا گیا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot