Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, May 11, 2019

بین الاقومی خبریں۔

صدائے وقت/ ذرائع/ ایجنسیاں۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
چین اور امریکہ کے مابین تجارتی جنگ میں مزید شدت۔امریکہ نے چینی اشیاء پر محصولات کی شرح 10 فیصد سے بڑھا کے 25 فیصد کرنے کے فیصلہ پر عمل شروع کردیا ہے۔۔۔۔۔چین نے کہا کہ اس کا جواب دیا جائے گا۔حالانکی فریقین دو طرفہ تجارت کو بچانے کی کوشش میں بات چیت کر رہے ہیں۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
امریکی بحری بیڑے اور بمبار طیاروں کی مشرق وسطی آمد سے خطے میں کشیدگی میں اضافہ۔امریکہ نے بحری بیڑہ کے لئیے میزائل شکن " ہیٹریاٹ " کو روانہ کیا ۔جبکہ کچھ امریکی جنگی طیارے قطر میں بھی 
اتارے گئیے ہیں۔

امریکہ کا کہنا ہے کہ ہم جنگ نہیں چاہتے تاہم خطے میں اپنے مفادات کی حفاظت ضروری ہے جس سے امریکی فوجوں کو کوئی نقصان نہ پہنچے۔
ایران کا کہنا ہے کہ امریکہ ان پر نفسیاتی دباو بنا رہا ہے۔۔۔۔. 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . سعوی عرب۔۔کفیل سسٹم کے خاتمہ کے لئیے اقدام۔۔۔اب نافذ ہوگا " سعودی گرین " کارڈ ۔اس کے نافذ ہونے سے غیر ملکی طویل عرصہ تک سعودی میں قیام کر سکتے ہیں اور بیرونی سرمایہ کاری کو فروغ ملے گا۔
سعودی ولیعہد شہزادہ محمد بن سلمان کا یہ ایک اصلاحی قدم ہے اور اس کا اعلان 2016 میں ہی کردیا گیا تھا۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . لندن کی ایک مسجد میں نا معلوم افراد نے نماز تراویح کے وقت فائرنگ کی اور فرار ہوگیا۔تاہم کسی نمازی کو کوئی نقصان نہیں پہنچا۔پولیس کا کہنا ہے کہ یہ دہشت گردانہ کاروائی نہیں ہے ۔۔تفتیش جاری ہے۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   چین نے کہا ہے کہ پاکستان جعلی شادی کے معاملوں میں گرفتار چینی باشندوں کے خلاف اپنے ملک کے قانون کے مطابق کارروائی کرے۔
واضح ہو کہ ان دنوں پاکستانی لڑکیوں کو چینی باشندے جعلسازی کرکے اور شادی کا جھانسہ دیکر ان کو جسم فروشی کے کام میں لگا دیتے ہیں۔اس میں اکثریت عیسائی لڑکیوں کی ہوتی ہے۔۔۔اس سلسے میں کئی چینی باشندے گرفتار کئیے گئے ہیں۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
اعراق کی راجدھانی بغداد کی ایک بازار میں خودکش دھماکہ ہوا۔اس دھماکہ میں 11 افراد ہلاک اور 15 زخمی ہوئے ہیں۔اس دھماکے کی ذمے داری کسی نے قبول نہیں کی ہے۔
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
فلسطینی وزیر خارجہ کا کہنا ہے کہ مجوزہ امریکی امن منصوبہ کی شرائط قابل قبول نہیں ہیں۔واضح ہو کہ بیت المقدس کو اسرائیل کی راجدھانی تسلیم کئیے جانے کے بعد امریکہ و فلسطینی تعلقات میں سرد مہری ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot