Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, July 4, 2019

پہلو خان پر داٸر چارج شیٹ کے خلاف ایس ڈی پی أٸی کا احتجاجی مظاہرہ۔۔۔۔۔۔۔وزیر اعلیٰ کا پتلا نذر أتش۔

کوٹا۔۔۔راجستھان مورخہ 4 جولاٸی 2019/صداٸے وقت۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سوشل ڈیمو کریٹک پارٹی أف انڈیا کی کوٹا ضلع کمیٹی نے چھاونی واقع چوپاٹی پر راجستھان کے وزیر اعلی اشوک گہلول کا پتلا نذر أتش کر کے پہلو خان اور ان کے بیٹوں پر پولیس کے ذریعہ داخل چارج شیٹ پر احتجاج کیا۔

ایس ڈی پی أٸی کے صوباٸی ممبر ظفر چشتی نے کہا کہ کانگریس کی سرکار أنے کے باوجود بھی ماب لنچنگ کے شکار خاندان کو انصاف نہیں مل رہا ہے بلکہ ان کے خلاف نا انصافی کی جارہی ہے۔

ایس ڈی پی أٸی کوٹا کے ضلع صدر نے کانگریس سرکار پر تنقید کرتے ہوٸے کہا کہ متوفی پہلو خان اور ان کے بیٹوں پر پولیس کے ذریعہ من گھڑت اور جھوٹی چارج شیٹ داخل کرکے حکومت اپنی ناکامی کو چھپانے کی کوشش کر رہی ہے۔انھوں نے مطالبہ کیا کہ بی جے پی سرکار میں جتنی بھی ماب لنچنگ کے واقعات ہوٸے ہیں کانگریس کی موجودہ سرکار سبکی ایمانداری و شفافیت کے ساتھ جانچ کراٸے۔اس کے علاوہ سابق ضلع صدر ناوید اختر ضلع سکریٹری حیدر علی نے بھی اپنے خیالات کا اظہار کیا۔
اس موقع پر پاٹی کی جانب سے مطالبہ کیا گیا کہ مذکورہ معاملہ کی دوبارہ  ایمانداری کے ساتھ جانچ کراٸی جاٸے۔اس موقع پر پارٹی کے کارکنان و تمام عہدیدارن موجود رہے۔أخر میں کوٹا جنوبی اسمبلی حلقہ کے صدر عمران حسین نے سبھی لوگوں کا شکریہ ادا کیا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot