Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, November 29, 2019

گوڈسے کامعاملہ:سادھوی پرگیہ سنگھ ٹھاکر نےمانگی معافی۔۔ گوڈسےکودیش بھکت کہنےپرآج لوک سبھامیں سادھوی پرگیہ ٹھاکرنےمعافی مانگ لی ہے

نٸی دہلی/صداٸے وقت/ذراٸع/مورخہ ٢٩ نومبر ٢٠١٩۔
==============================
گوڈسےکودیش بھکت کہنےپرآج لوک سبھامیں سادھوی پرگیہ ٹھاکرنےمعافی مانگ لی ہے۔اپنے بیان پرصفائی دیتے ہوئے سادھوینے کہاکہ انکےبیان کوتوڑمروڑکرپیش کیاگیاہے۔
سادھوی نےپارلیمنٹ میں کہاکہ وہ گاندھی جی کارناموں کااحترام کرتی ہیں۔بی جے پی رکن پارلیمنٹ پرگیہ سنگھ ٹھاکر نے مہاتما گاندھی کے قاتل نتھوورام گوڈسے کو محب وطن کہاتھاجس کے بعد گذشتہ دو دن سے انکے اس بیان پر پارلیمنٹ میں ہنگامہ برپا ہے۔ ایوان میں پرگیہ سنگھ ٹھاکراپنے بیان پرمعذرت کرتے ہوئے، پرگیہ ٹھاکر نے کانگریس لیڈر راہول گاندھی کوتنقید کا نشانہ بنایاہے۔ انہوں نے کہا ، 'ایوان کے ایک معزز لیڈر نے مجھے دہشت گرد کہا۔ مجھ پر کوئی الزام ثابت نہیں ہوا، لیکن ایسی بات کہنا عورت،راہب اورایک ممبرپارلیمنٹ کی توہین ہے۔
ہم آپ کوبتادیں کہ راہول گاندھی نے پرگیہ ٹھاکر کے بیان کے جواب میں ٹویٹ کیا تھا- 'دہشت گرد پرگیہ نے دہشت گرد گوڈسے کو محب وطن قراردیا، یہ ہندوستان کی پارلیمنٹ کی تاریخ کا افسوسناک دن ہے'۔ تاہم ، آج ایوان میں پرگیہ ٹھاکرکے اعتراض پر ، راہول گاندھی نے کہا کہ وہ اپنے بیان پر قائم ہیں۔ نیوز18 سے بات کرتے ہوئے کیرالہ کے واناڈ سے رکن پارلیمنٹ راہول گاندھی نے کہا ، "میں نے جو کہا ہے وہ ٹھیک ہے اور میں اپنے بیان پر قاٸم ہوں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot