Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, December 26, 2019

آرمی چیف کے بیان پرردعمل : اسدالدین اویسی نے مودی حکومت کی توہین سے کیا تعبیر۔

اسدالدین اویسی اور کانگریس کے سینئرلیڈر دگ وجے سنگھ نے آرمی چیف بپن راوت کی جانب سے دیئے گئے قیادت کے بیان پراعتراض جتایاہے۔
نٸی دہلی /صداٸے وقت/ذراٸع۔
==============================
آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین (اے آئی ایم آئی ایم) کے سربراہ اور حیدرآباد کے رکن پارلیمنٹ اسدالدین اویسی اور کانگریس کے سینئرلیڈر دگ وجے سنگھ نے آرمی چیف بپن راوت کی جانب سے دیئے گئے قیادت کے بیان پراعتراض جتایاہے۔ راوت نے ایک پروگرام میں کہا تھا کہ ہجوم کو ہنگامہ آرائی پر اکسانے کو قیادت نہیں کہا جاسکتاہے۔اسدالدین اویسی نے کہا کہ قیادت کا یہ بھی مطلب ہے کہ لوگ اپنےعہدے کے دائرے سے باہرنہ نکلیں۔ یہ شہریوں کی برتری خیال کو سمجھنے اور اس ادارے کی سالمیت کے تحفظ کے بارے میں ہے جس کی آپ قیادت کرتے ہیں۔
اسدالدین اویسی اور دگ وجے سنگھ نے آرمی چیف بپن راوت کو اس بیان کے لئے مشورہ دیا ہے۔ دگ وجے سنگھ نے کہا ، 'میں جنرل صاحب کے الفاظ سے متفق ہوں۔ لیکن رہنما وہ نہیں ہیں جو اپنے پیروکاروں کو فرقہ وارانہ تشدد کے قتل عام میں ملوث ہونے کی اجازت دیتے ہیں۔ کیا آپ مجھ سے اتفاق کرتے ہیں؟ جنرل صاحب۔
بپن راوت نے کہا۔ قائدین وہ نہیں ہیں جو لوگوں کوغلط سمت میں لے جاتے ہیں۔ جیسا کہ ہم دیکھ رہے ہیں کہ مظاہرے میں کالج اور یونیورسٹی کے طلباء کی ایک بڑی تعداد شریک ہے۔ یہ سب تشدد کا مرتکب ہو رہے ہیں۔ وہ سرکاری املاک کو بھی نقصان پہنچا رہے ہیں۔ یہ قیادت نہیں ہے۔۔

Post Top Ad

Your Ad Spot