Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, February 1, 2020

دہلی اسمبلی انتخابی اجلاس میں یوگی آدتیہ ناتھ کا بے تکا بیان ،، کہا ،۔۔۔۔۔ "کجریوال کے تار پاکستان سے جڑے ہیں۔

نئی دہلی / صداٸے وقت / ذراٸع ۔۔/ یکم فروری 2020).
=============================
دہلی اسمبلی انتخابات کی مہم عروج پر ہے ، اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے ہفتے کے روز بی جے پی کے لئے انتخابی مہم میں حصہ لیا۔ آدتیہ ناتھ نے کاروال نگر میں اپنی میٹنگ میں کانگریس اور عام آدمی پارٹی پر شدید حملہ کیا۔ کیجریوال اور عام آدمی پارٹی کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے بی جے پی رہنما نے کہا ، "عام آدمی پارٹی کو پاکستان کی حمایت حاصل ہے۔کیجریوال آرٹیکل 370 کو ہٹانے کی مخالفت کرتے ہیں اور پاکستان ان کی حمایت کرتا ہے اس کا مطلب ہے کہ دال میں کچھ کالا ہے۔" یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا ، "یہ لوگ شہریت کے قانون کے خلاف احتجاج کر رہے ہیں۔ کیجریوال اور کانگریس سرکاری املاک کو نقصان پہنچا رہے ہیں۔
 ہم نے یوپی میں ہونے والے نقصان سے وصولی کرنا شروع کردیا ہے ، صرف بی جے پی ہی عام لوگوں کو تحفظ فراہم کرسکتی ہے۔یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ عام آدمی پارٹی نے پانچ سال پہلے کہا تھا کہ وہ لوک پال بنائیں گے لیکن انہوں نے جو چیزیں لائے ہیں اسے پورا نہیں کیا۔ عام آدمی پارٹی کے وزرا کرپشن میں مصروف ہیں۔ عام آدمی پارٹی کو بلیک میلر قرار دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ان افراد نے نکسلیوں سے ملاقات کی ہے۔ یوگی آدتیہ ناتھ نے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کو ترقی مخالف قرار دیا اور کہا کہ انہیں صاف پانی اور میٹرو کی ضرورت نہیں ہے۔
کانگریس پر حملہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ان کے آبا و اجداد نے ملک کو ٹکڑے ٹکڑے کئے اور یہ نعرہ لگاتے تھے ، خواتین کو بااختیار بنانے کے بارے میں دنیا جانتی ہے ، اسی دہلی میں تندور سکینڈل بھی ہوا تھا۔ خواتین کےحق میں ہم نے تین طلاقیں دور کردی ہیں۔ بی جے پی رہنما نے دفعہ 370 کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ کانگریس 370 کے بہانے دہشت گردی کو فروغ دیتی تھی۔ ہمارے رہنما ڈاکٹر شیاما پرشاد نے کہا تھا کہ ایک ملک دو قانون نہیں چلے گا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot