Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, March 23, 2020

گودان ایکسپریس سے اسٹیشن پر اترے ایک ہزار مسافروں کی ہوئی جانچ، میڈیکل کی ٹیموں نے ہر مسافروں کی تفصیلات لی ، 14 دن تک کسی سے ربط وضبط نارکھنے کی صلاح دی۔

اعظم گڑھ ۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /نماٸندہ۔
==============================
 ممبئی سے چل کر  اعظم گڑھ آنے والی ٹرین  گودان ایکسپریس جو اعظم گڑھ ضلع کے سرائمیر، خراسن روڈ اور اعظم گڑھ ریلوے اسٹیشن پر رکتی ہے۔ ہفتے کے روز ، جیسے ہی ممبئی سے چل کر ضلع کے اسٹیشنوں پرپہنچی، میڈیکل ٹیموں نے ہر مسافر کا معائنہ کیا۔ ماضی میں تمام طبی تاریخ کے ناموں اور مختلف مقامات کے دوروں کی تفصیلات لی گئیں۔ اسی کے ساتھ ، سب کو 14 دن الگ تھلگ رہنے کے لئے کہاگیا۔یہاں تک کہ کنبہ کے افراد سے بھی دوری بنائے رکھنے کو کہا گیا
 اس کے علاوہ ہر ایک کو بتایا گیا کہ اگر فلو جیسی کوئی پریشانی ہو تو وہ فوراً ہی رابطہ کریں گے۔ سی ایم او ڈاکٹر اے کے مشرا کی سربراہی میں 2 ٹیمیں اعظم گڑھ اسٹیشن پر تھیں۔ لوگوں کی ایک لمبی قطار تھی۔افسران گھنٹوں تفصیلات کے لئے جوجھتے رہے۔کورونا وائرس کے موثر کنٹرول کے لئے محکمہ صحت کی ایک ٹیم کو مذکورہ ریلوے اسٹیشنوں پر تعینات کیا گیا ہے۔یہ ٹیم گودان ایکسپریس سے اس اسٹیشن پر اترنے والے مسافروں کا تھرمل چیک اپ کرے گی۔ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ ناگیندر پرساد سنگھ نے چیف میڈیکل آفیسر کو ہدایت کی کہ وہ صحت سے متعلق احتیاط کے ساتھ محکمہ صحت کی ٹیم کے ساتھ مریضوں کی جانچ کریں۔انہوں نے کہا کہ آر بی ایچ کے ٹیم اور اضافی ٹیم لگائی جائے۔
 مکمل مشینری کا استعمال کریں،ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ نے عوام سے اپیل کی ہے کہ کوئی بھی شخص کورونا میں مبتلا ہو تواس کے بارے میں اپنے قریب ترین سی ایچ سی/پی ایچ سی یا ضلعی اسپتال کو آگاہ کریں اور 102 ، 108 ایمبولینس کا استعمال کریں۔ ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ نے سی ایم او کو ہدایت کی کہ وہ کنٹرول روم میں جو بھی شکایتیں موصول ہورہی ہیں،جانچ ٹیم بھیج کر اسکی تحقیقات کرائیں۔آپ کو بتادیں کہ بیتے دنوں ممبئی سے گودان ایکسپریس میں سفر کرنے والا ایک شخص کو کورونا وائرس پوزیٹو پایا گیا تھا،جسے ایک اسٹیشن پر اتار لیا گیا تھا،اسی کی وجہ سے گودان ایکسپریس میں سفر کرنے والے تمام مسافروں کی جانچ کی جارہی ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot