Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, March 24, 2020

کووڈ۔ 19: وزیر اعظم نریندر مودی کا اہم اعلان۔۔۔۔ آج رات 12 بجے سے پورے ملک میں تین ہفتوں کا لاک ڈاؤن

وزیر اعظم نریندر مودی  نے آج کورونا کی وبا کے سلسلے میں دوسری بار ملک سے خطاب کیا۔

نئی دہلی۔/صداٸے وقت /ذراٸع / 24 مارچ 2020.
==============================
 مودی حکومت ملک میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے  خطرے سے نمٹنے کے لئے پوری کوشش کر رہی ہے۔ اس کے تحت بہت سے اہم اقدامات بھی اٹھائے جارہے ہیں۔ ادھر ، وزیر اعظم نریندر مودی نے   آج کورونا کی وبا کے سلسلے میں دوسری بار ملک سے خطاب کیا ۔ وزیر اعظم مودی نے اس دوران کہا کہ ہر ہندوستانی نے جنتا کرفیو کو کامیاب بنایا ہے۔ ہر ہندوستانی نے پوری ذمہ داری کے ساتھ بڑے پیمانے پر کرفیو میں حصہ لیا ہے۔ آپ سب تعریف کے مستحق ہیں۔ پی ایم مودی نے اس دوران اعلان کیا کہ آج رات 12 بجے سے پورے ملک میں لاک ڈاؤن کیا جارہا ہے۔ یہ لاک ڈاؤن ملک میں 21 دن تک رہے گا۔ یہ جنتا کرفیو سے ایک قدم آگے ہے۔ یہ قدم ہر ہندوستانی کو بچانے کے لئے اٹھایا جارہا ہے۔
پی ایم مودی نے کہا ، 'آج اگر آپ 21 دن نہیں سنبھلے تو ملک 21 سال پیچھے چلا جائے گا۔ باہر نکلنا کیا ہوتا ہے یہ 21 دن کے لئے بھول جائیں۔ گھر پر ہی رہیں۔ میں یہ بات ایک کنبہ کے ممبر کی حیثیت سے کہہ رہا ہوں۔ اس میں لکھا گیا ہے ، کو-کوئی ، رو۔ روڈ پر ، نہ ۔ نہ نکلے،۔
وزیر اعظم مودی نے کہا’ کچھ لوگوں کی لاپرواہی ، کچھ لوگوں کی غلط سوچ ، آپ کو ، آپ کے بچوں ، آپ کے والدین ، آپ کے کنبہ ، اپنے دوستوں ، پورے ملک کو ایک انتہائی مشکل صورتحال میں ڈال دے گی۔ پچھلے 2 دن سے ملک کے بیشتر علاقوں میں لاک ڈاؤن کر دیا گیا ہے۔ ریاستی حکومت کی ان کوششوں کو بہت سنجیدگی سے لیا جانا چاہئے۔ آج رات 12 بجے سے ملک بھر میں لاک ڈاؤن ہونے جا رہا ہے‘۔
پی ایم مودی نے کہا کہ کورونا وائرس سے بچنے کا واحد طریقہ سماجی دوری ہے۔ اس کے علاوہ کوئی دوسرا حل نہیں ہے۔ کچھ لوگ اس غلط فہمی میں ہیں کہ معاشرتی دوری صرف بیماروں کے لئے ہے۔ یہ درست نہیں ہے۔ یہ تمام شہریوں کے لئے ہے ، یہ وزیر اعظم کے لئے بھی ہے۔
اس سے قبل ، نریندر مودی نے جمعرات کے روز کورونا وائرس کے پیش نظر قوم سے خطاب کیا تھا جس میں لوگوں سے اپیل کی گئی تھی کہ وہ 14 گھنٹوں کا 'جنتا کرفیو' نافذ کریں۔ اس کی اپیل کا وسیع اثر پڑا اور لوگ گھروں میں رضاکارانہ طور پر ٹھہرے۔ آج ٹوئیٹ کرکے یہ اطلاع دیتے ہوئے مودی نے کہا ، "میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے سے متعلق مقامی لوگوں کے ساتھ کچھ اہم چیزیں شیئر کروں گا۔ یہ ایک وبائی بیماری ہے۔ آج ، میں 24 مارچ کو شام 8 بجے ملک سے خطاب کروں گا۔ 
بہت سی ریاستوں میں لاک ڈاؤن کورونا وائرس کے پھیلنے کے پیش نظر کیا گیا ہے، لیکن اس دوران لوگوں نے اسے سنجیدگی سے نہیں لیا۔ نریندر مودی نے ریاستوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف سختی سے نمٹیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot