Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, March 14, 2020

وزیر اعلیٰ یوگی کا جونپور دورہ۔۔۔قدرتی آفات سے برباد ہوٸی فصلوں کیا کیا معاٸنہ۔بطور راحت کسانوں میں تقسیم کٸیے چیک

جون پور۔۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /نماٸندہ/14 مارچ 2020.
=============================
 قدرتی آفات سے کسانوں کے ہوئے نقصان کا جائزہ لینے پوروانچل کا دورہ کرنے نکلے صوبے کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ ہفتے کے روز وارانسی کا دورہ کرنے کے بعد جونپور پہنچ گئے۔ ویر بہادر سنگھ پوروانچل یونیورسٹی میں ہیلی پیڈ پر اترنے کے بعد وہ براہ راست کرنجاکلاں  بلاک پہنچے۔ یہاں انہوں نے ژالہ باری کے دوران آسمانی بجلی سے ہلاک ہونے والے کسانوں کے لواحقین کو چار لاکھ روپے معاوضہ دیا۔ اسی دوران انہوں نے ژالہ باری میں تباہ ہوئی فصلوں کا57 کسانوں میں اپنے ہاتھوں سے معاوضہ دیا۔

کرنجاکلاں بلاک میں منعقدہ پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ حکومت کی یہ واضح پالیسی ہے کہ اسکیموں کے فائدے بلا تفریق ہر متاثرین تک پہنچنا چاہئے۔ اس سلسلے میں آج میں ان متاثرہ کنبوں اور جونپور کے کھیتوں کا معائنہ کیا ہے۔ اسی سلسلے میں نقصان کو بہت قریب سے دیکھا اور عام آدمی کے درد کو سمجھا ہے۔انہوں نے کہا کہ اس سے پہلے کسانوں کی تمام تر انشورنس اسکیم کے تحت صرف اس کا فائدہ حاصل کیا جاسکتا تھا، جن لوگوں نے لیز پر کام کیا تھا یا زرعی مزدور تھے انہیں فائدہ نہیں مل پاتا تھا،لیکن اب اگر کوئی کسان یا کوئی زرعی مزدور یا کوئی جو کھیتی باڑی کا مالک نہیں ہے اور زراعت کر رہا ہے وہ بھی کسی تباہی کا شکار ہے، تو ہم انشورنس اسکیم کے تحت اس کو فائدہ پہنچا نے کا انتظامات کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس تباہی سے 10 لاکھ کسان متاثر ہوئے ہیں، ہم پہلے ہی تمام اضلاع کو معاوضہ بھیج چکے ہیں اور ہم نے زیادہ تر کاشتکاروں کو معاوضہ فراہم کیا ہے جو ہولی سے قبل اور ہولی کے بعد نقصان اٹھا چکے ہیں انہیں نقصان کی تلافی کی جارہی ہے۔وزیر اعلی نے انتظامیہ کو ہدایت کیا کہ وہ فوری سروے کروا کر وزیر اعظم فصل انشورنس اسکیم کے تحت خصوصی ٹیم کے ذریعے کسانوں کو جو نقصان ہوا ہے اس کی تلافی میں مدد کریں۔ انہوں نے کہا کہ کسانوں اور عام شہریوں کو جو امداد آفت سے نجات کے لئے فراہم کرنا ہے، اسی طرح کیمپ بنا کر عوام کے نمائندوں کے ساتھ ساتھ ہر گاؤں تک پہنچنا،اور ان لوگوں کو وہاں اپنی مدد فراہم کرنے میں مدد فراہم کرنا۔ تمام عوامی نمائندے گاؤں سے گاؤں جا کر کاشتکاروں، عام شہریوں کو یقین دلائے کہ بحران کی اس گھڑی میں حکومت ان کے ساتھ ہے۔

انہوں نے کہا کہ اناج پیدا کرنے والا کسان ہے اور اس کی خوشی اور تکلیف میں ہم سب اس کے ساتھ کھڑے ہوں گے اور اس یقین کے ساتھ میں نے ایک بار پھر تمام متاثرین سے اظہار محبت کیا اور کسان بھائیوں کو یقین دلایا کہ حکومت ان کے ساتھ کھڑی ہے۔ جن کے مکانات کو نقصان پہنچا ہے وہ مکمل طور پر ٹوٹ چکے ہیں، ضلع انتظامیہ سے اپنے لوگوں کا سروے کرنے اور انہیں وزیر اعظمرہائش منصوبہ یا وزیر اعلی رہائش منصوبے کے تحت مکانات فراہم کیا جائے گا۔پروگرام کی نظامت ضلع مجسٹریٹ دنیش کمار سنگھ نے کیا۔اس موقع پر ایڈیشنل ہوم سکریٹری اونیش اوستھی، ممبر پارلیمنٹ بی پی سروج، وزیر مملکت گریش چندر یادو، ممبران اسمبلی رمیش مشرا، دنیش چودھری، ہریندر پرتاپ سنگھ، سریندر سنگھنیہ، سابق ممبر پارلیمنٹ ڈاکٹر کے پی سنگھ، ضلع صدر پشپ راج سنگھ، رام ولاس پال، آئی جی وجے مینا، ایس پی اشوک کمار سمیت تمام انتظامی افسران موجود رہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot