Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, April 8, 2020

اسد الدین اویسی نے ٹویٹ کر بی جے پی پر کیا حملہ، کہا۔ مسلمانوں کو بلی کا بکرا بنایا جارہا ہے کوڈ 19 کے سلسلے میں۔

آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کے سربراہ اسدالدین اویسی نے بھی ٹویٹ کرکے بی جے پی کو سخت نشانہ بنایا ہے۔ اویسی کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن اور کورونا وائرس کی تنقید سے بچنے کے لئے ایسی کوشش کی جارہی ہے۔

نئی دہلی/صداٸے وقت /ذراٸع /٨ اپیل ٢٠٢٠۔
=============================
۔ کورونا وائرس کا قہر دنیا میں ہی نہیں بلکہ ملک میں بھی اب روزانہ بڑھتا جا رہا ہے۔ ہندوستان میں ابھی تک 4500 سے زیادہ افراد انفیکشن کے شکار ہو چکے ہیں اور 100 سے زیادہ افراد فوت ہوچکے ہیں۔ کچھ نہ کچھ افواہیں بھی کورونا وائرس کے پھیلنے کے بارے میں ملک بھر میں بھی پھیل رہی ہیں ، جس کی وجہ سے لوگ سوشل میڈیا پر بھی مخالفت کر رہے ہیں۔ آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کے سربراہ اسدالدین اویسی نے بھی ٹویٹ کرکے بی جے پی کو سخت نشانہ بنایا ہے۔ اویسی کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن اور کورونا وائرس کی تنقید سے بچنے کے لئے ایسی کوشش کی جارہی ہے۔
اسد الدین اویسی نے ٹویٹ کر کے لکھا ، "غیر منصوبہ بند لاک ڈاؤن اور کووڈ۔ 19 سے گھبراہٹ میں نمٹنے کی کوششوں کی تنقید سے بچنے کے لئے ایک ملی جلی کوشش کی جارہی ہے ... بی جے پی کی مہم چلانے والوں کو معلوم ہونا چاہئے کہ وہ واٹس ایپ فارورڈ کے ذریعے کوروناوائرس کو شکست نہیں دے سکتے ... مسلمانوں کو بلی کا بکرا بنانا کورونا وائرس کی دوا نہیں ہے، نہ ہی یہ کافی ٹیسٹنگ کا متبادل ہو سکتا ہے ...‘‘۔

Post Top Ad

Your Ad Spot