Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, April 8, 2020

: دوا پاتے ہی ڈونلڈ ٹرمپ کے بدلے بول، کہا۔ مودی ہیں شاندار لیڈر

اس سے قبل ، امریکی صدر نے ایک بیان میں کہا تھا کہ اگر ہندوستان ہائیڈرو آکسیلوکلروکین فراہم نہیں کرتا ہے تو وہ جوابی کارروائی کرسکتا ہے۔ جس کے بعد ہندوستان میں اس بیان کو لے کر کافی تنازعہ کھڑا ہوا تھا۔

صداٸے وقت /ذراٸع / ٨ اپریل ٢٠٢٠۔
=============================
واشنگٹن۔ کورونا وائرس بھارت ، امریکہ سمیت  دنیا بھر کے ممالک میں تباہی مچا رہا ہے۔ امریکہ میں حالات بے قابو ہوتے جا رہے ہیں۔ ایسی صورتحال میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ  نے ہندوستان سے ایک ضروری دوا مانگی تھی ، جسے نہیں دینے پر انہوں نے جوابی کارروائی کی دھمکی بھی دی تھی۔ تاہم ، ہندوستان نے اس دوا کو انسانی مفاد میں برآمد کرنے کی اجازت دے دی ہے۔ بھارت کے اس اقدام کے بعد ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنے تازہ بیان میں وزیر اعظم نریندر مودی کی تعریف کی ہے۔
بہت پہلے سے ایسی اطلاعات موصول ہوئی تھیں کہ اینٹی ملیریا دوا ہائڈرو آکسیلوکلروکین یا ایچ سی کیو سے کورونا وائرس پھیلنے سے بچنے میں مدد مل سکتی ہے۔ بھارت اس دوا کا سب سے بڑا برآمد کنندہ ہے۔ اس کی وجہ سے بہت سے ممالک نے ہندوستان کو اس دوا کا آرڈر دیا تھا۔ اس سے کچھ عرصہ قبل ہی بھارت نے دوائیوں کی برآمد پر پابندی عائد کردی تھی۔ تاہم ، اب بھارت نے اس پابندی کو مسترد کردیا ہے۔ اس پر ٹرمپ نے کہا ، 'میں نے وزیر اعظم مودی سے پوچھا کہ کیا وہ دوائیں دیں گے؟ وہ شاندار ہیں، انہوں نے امریکہ کی مدد کی۔
امریکی چینل فاکس نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ بھارت نے اپنی ضروریات کے لئے ہائیڈرو آکسیلوکلروکین دوا کی برآمد روک دی تھی ، لیکن وزیر اعظم مودی صحیح ہیں ، انہوں نے مدد کی۔
اس سے قبل ، امریکی صدر نے ایک بیان میں کہا تھا کہ اگر ہندوستان ہائیڈرو آکسیلوکلروکین فراہم نہیں کرتا ہے تو وہ جوابی کارروائی کرسکتا ہے۔ جس کے بعد ہندوستان میں اس بیان کو لے کر کافی تنازعہ کھڑا ہوا تھا۔ کانگریس سمیت بہت سی جماعتوں نے حکومت سے اپیل کی تھی کہ وہ یہ دوا امریکہ کو فراہم نہیں کرے گی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot