Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, April 1, 2020

کورونا: پاکستان میں بھی تبلیغی جماعت کے لوگوں سے پھیلا انفیکشن، عمران خان نے شہر رائے ونڈ سیل کیا

پاکستانی اخبار ڈان کی ایک رپورٹ کے مطابق، دہلی کے نظام الدین کی طرح ہی تبلیغی مرکز نے بھی پچھلے مہینے پاکستان کے کئی شہروں میں اجتماع کا اہتمام کیا تھا۔

اسلام آباد۔صداٸے وقت /ذراٸع / ١ اپریل ٢٠٢٠۔
==============================
 دنیا بھر میں اسلام کی تبلیغ کرنے والی تنظیم تبلیغی جماعت  کے ذریعہ ہندوستان میں منعقدہ ایک پروگرام کے ذریعے کورونا انفیکشن پھیلنے کے واقعات کی اطلاع ملنے کے بعد پاکستان بھی گھبرا گیا ہے۔ پنجاب کا شہر رائے ونڈ  پاکستان میں تبلیغی جماعت کا مرکز سمجھا جاتا ہے ، جس کی سرحدوں کو منگل کے روز دیر شام سیل کردیا گیا ہے۔ پنجاب میں اچانک انفیکشن کے واقعات میں اضافے کے بعد یہ شہر نہ صرف لاک ڈاون ہے ، بلکہ کھانے پینے کی دکانیں اور میڈیکل اسٹورس تک بھی بند کروا دی گئی ہیں۔
ڈان کی ایک رپورٹ کے مطابق، دہلی کے نظام الدین کی طرح ہی تبلیغی مرکز نے بھی پچھلے مہینے پاکستان کے کئی شہروں میں اجتماع کا اہتمام کیا تھا۔ پنجاب میں مقیم تبلیغی جماعت کے بہت سارے ارکان کورونا مثبت پائے گئے ہیں۔ اس کے علاوہ رائے ونڈ سے سندھ گئی جماعت کے کچھ ممبران کو کورونا سے متاثر پایا گیا ہے۔ منگل کے روز پنجاب میں 27 تبلیغی افراد میں کورونا انفیکشن پایا گیا ، اسی دوران ، ٹیسٹ سے بچنے کے لئے تبلیغ سے وابستہ ایک شخص نے  پولیس پر چاقو سے حملہ بھی کر دیا۔ سندھ میں بھی تبلیغی سے جڑے 94 افراد کو اب تک کورونا سے متاثر پایا گیا ہے۔
پاکستانی صحافی نائلہ عنایت نے ٹویٹ کر بتایا کہ ، "تبلیغی جماعت کے اجتماع سے ملک بھر میں کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے کیس کے پیش نظر رائے ونڈ شہر جو جماعت کا مرکز ہے ، کو بند کردیا گیا ہے۔" پاکستانی میڈیا کے مطابق ، پنجاب میں کورونا انفیکشن میں اچانک اضافے کے لئے صرف تبلیغی جماعت کے پروگراموں کو ہی ذمہ دار ٹھہرایا جارہا ہے۔ اس کی وجہ سے رائے ونڈ شہر کو قرنطینہ کرنے کے لئے اقدامات اٹھائے گئے ہیں۔ رائے ونڈ میں لوگوں کو گھر کے اندر ہی رہنے کو کہا گیا ہے اور وہاں جانے والوں کو سخت کاروائی کا انتباہ بھی جاری کیا گیا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot