Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, April 7, 2020

پی ایم کیئرفنڈکے پیسے وزیراعظم راحت فنڈمیں جمع ہوں، میڈیاکے اشتہارات روکے جائیں ۔۔۔سونیاگاندھی نے مودی کوخط لکھ کراخراجات میں تخفیف کے لیے اہم تجاویزپیش کیں۔


نئی دہلی /صداٸے وقت /ذراٸع 7اپریل 2020.
==============================
 بھارت میں کورونا وائرس کے معاملات میں مسلسل اضافہ ہورہاہے اور اس وبا سے نمٹنے کے لیے حکومت کی طرف سے بہت سے سخت فیصلے کیے جارہے ہیں۔ حال ہی میں ، وزیر اعظم نریندر مودی نے اپوزیشن رہنماؤں سے فون پر بات کی اورکوروناسے نمٹنے کے لیے تجاویز طلب کی ہیں۔ اب کانگریس کے صدر سونیا گاندھی نے وزیر اعظم کو ایک خط لکھا ہے ، جس نے اسے فوری طور پر نافذ کرنے کی درخواست کی ہے۔سونیا گاندھی نے ممبران اسمبلی کی تنخواہوں میں30 فیصد کمی کے مرکزی حکومت کے فیصلے کی حمایت کی۔ اس کے علاوہ وزیر اعظم کے سامنے 5 تجاویز بھی رکھی گئی ہیں ، 
 حکومت کے ٹیلی ویژن ، پرنٹ اور آن لائن میڈیا کو دیئے گئے تمام اشتہارات بند کردیئے جائیں۔ انہیں دوسال کے لیے بندکیاجاناچاہیے ، تاکہ ہر سال 1250 کروڑ روپئے کی بچت کو کورونا سے لڑنے کے لیے استعمال کیا جائے۔
پارلیمنٹ میں تعمیراتی کام کے لیے حکومت نے جو 20 ہزار کروڑ مختص کیے ہیں ، ان کو روکا جائے۔ مجھے یقین ہے کہ پارلیمنٹ کی موجودہ عمارت سے ہی کام ہوسکتا ہے ، اس رقم سے اسپتال ، پی پی ای میں بہتری جیسی سہولیات کا بندوبست کیا جاسکتا ہے۔ 
اراکین پارلیمنٹ کی پنشن ، تنخواہ میں30 فیصد کمی کی گئی ہے ، وہ مزدوروں ، کسانوں اور چھوٹے تاجروں کو مالی مدد دے کراستعمال کی جاسکتی ہے۔ 

صدر ، وزیر اعظم ، مرکزی وزیر ، وزیراعلیٰ ، وزرائے مملکت سمیت تمام عہدیداروں کے غیر ملکی سفر کو روکاجائے۔اس طرح کے دوروں سے بچائی گئی رقم کورونا کے خلاف جنگ میں استعمال کی جاسکتی ہے۔ 

خط میں لکھا ہے کہ وزیر اعظم اور مرکزی وزراء کے دورے روکنے سے 393 کروڑ کی بچت ہوسکتی ہے۔وزیر اعظم کیئرفنڈمیں جو بھی رقم مددکی صورت میں آئی ہے ، اسے وزیر اعظم ریلیف فنڈ میں منتقل کیا جانا چاہیے۔ اس سے شفافیت آئے گی ، وزیر اعظم کے ریلیف فنڈ میں موجود 3800 کروڑ کی رقم ہے۔اس صورت میں ، دونوں فنڈز کی مقدار کو ایک ساتھ استعمال کیا جاسکتا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot