Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, May 17, 2020

پوروانچل یونیورسٹی میں ” کووڈ 19 کے دور میں میڈیا کا کردار “ عنوان کے تحت آن لاٸن سیمینار کا انعقاد۔

جون پور۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت 17 مٸی 2029. (نماٸندہ)۔
===============================
ویر بہادر سنگھ پوروانچل یونیورسٹی کے شعبہ ماس کمیونیکیشن اور پی آر پالیسی کے مشترکہ زیر اہتمام اتوار کے روزکوویڈ 19 دور میں میڈیا کے کردار کے مختلف پہلوؤں پر تبادلہ خیال کرنے کے لئے اتوار کے روز آن لائن قومی سیمنار کا انعقاد کیا گیا۔سیمنار میں ملک کے مختلف حصوں سے فیس بک اور زوم کے ذریعے 1500 سے زیادہ لوگوں نے حصہ لیا۔

سیمینار کے مہمان خصوصی جے پور یونیورسٹی شعبہ صحافت کے سابق صدر پروفیسر ڈاکٹر سنجیو بھناؤت نے کہا کہ کورونو کے دور میں میڈیا، خاص طور پر اخبارات نے عوامی بیداری میں بڑا کردار ادا کیا ہے۔ عوام کو حقیقت سے آگاہ کیا گیا ہے اور تجزیاتی خبریں دستیاب کرائی گئی ہیں۔انہوں نے کہا کہ میڈیا نے عوامی اعتماد اور حوصلے بڑھا دیئے ہیں۔ کہا کہ گمراہ کن خبروں کے باوجود سوشل میڈیا ضروری معلومات کو قومی سطح تک لے گئی ہے۔
 دہلی سے تعلق رکھنے والے صحافی ستیش کے سنگھ نے کہا کہ اس مدت کے دوران حکومت نے ہر شعبے کو مالی امداد فراہم کرنے کا فیصلہ کیا ہے، ایسی صورتحال میں، حکومت کو میڈیا انڈسٹری کے لئے بھی ایک پیکیج کا اعلان کرنا چاہئے۔یونیورسٹی کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر راجارام یادو نے کہا کہ اس دور میں میڈیا کا کام معاشرے میں اپنا لازمی ثابت ہوا ہے۔ آج کورونا سے متعلق خبروں کی کوریج کے دوران ملک کے تمام میڈیا ملازم متاثر ہوئے اور اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے۔ یہ وقت صحافیوں کے لئے بہت مشکل ہے، لیکن ہر صورتحال میں صحافیوں نے خبر کو دستیاب کرانے میں آگے ہیں۔ ڈائریکٹوریٹ برائے اطلاعات و تشہیر دہلی کے نیلین چوہان نے کہا کہ آج ہم ایک پوشیدہ تباہی کا سامنا کر رہے ہیں، ایسی معلومات کی نوعیت اور بھی اہم ہوگئی ہے۔ حکومتوں کے محکمے معلومات فراہم کرنے میں آگے آئے ہیں۔ سیمینار کے کنوینر ڈاکٹر منوج مشرا نے مہمانوں کا استقبال کیا۔ سیمینار کی نظامت ایمیٹی یونیورسٹی نوئیڈا کی اسسٹنٹ پروفیسر ڈاکٹر اشیما سنگھ نے کیا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot