Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, June 23, 2020

اعظم ‏گڑھ ‏۔۔کورونا ‏میں ‏اضافہ ‏کے ‏چلتے ‏دکانوں ‏کے ‏کھلنے ‏اور ‏بند ‏ہونے ‏کی ‏ترتیب ‏و ‏اوقات ‏میں ‏تبدیلی۔


 اعظم گڑھ۔۔اتر پردیش / 23 جون۔2029/پریس ریلیز۔
====--=========================

 ضلع کے تجارتی گروپ کے ممبروں کے ساتھ د ضلع مجسٹریٹ راجیش کمار کی زیر صدارت ایک اجلاس ہوا۔
 اس موقع پر ، ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ نے بتایا کہ ضلع میں آج 18 مریض پائے گئے ہیں ، کوویڈ ۔19 کے اس قدر اضافہ  کی وجہ سے ، ضلع بھر میں دکانیں کھولنے اور بند کرنے کے وقت اور ترتیب میں تبدیلیاں کی جارہی ہیں۔  ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ نے بتایا کہ کل ، 24 جون ، 2020 سے پورے ضلع میں پیر ، بدھ اور ہفتہ کو پوری مشرقی اور شمالی گلیوں کی دکانیں کھلیں گی اور منگل ، جمعرات اور ہفتہ کو مغرب اور جنوب کی پٹریوں کی دکانیں کھلیں گی۔  یہ آرڈر پورے ضلع کی تمام دکانوں کے لئے ہوگا (سوائے سبزی ، دودھ اور دوا کی دکانوں کے)۔
 ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ نے بتایا کہ اتوار کے روز ضلع کی پوری دکانیں مکمل طور پر بند ہوجائیں گی ، صرف دوا ، سبزی اور دودھ کی دکانیں کھلیں گی اور اتوار کے روز بلدیہ کے ذریعہ پوری مارکیٹ کو صاف ستھرا کیا جائے گا۔
 ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ نے کہا کہ جب ایک طرف کی دکانیں کھلیں تو دوسری طرف کو پارکنگ بنایا جاٸے۔یہ بھی ہدایت دی گٸی کہ  تمام دکاندار اپنی دکانوں کے سامنے دائرہ بنا کر معاشرتی فاصلے پر کام کریں۔  تمام دکانیں صبح 10 بجے سے شام 7 بجے تک (صرف سبزی ، دودھ اور دوا کی دکانوں کے علاوہ) کھلیں گی۔
 اس موقع پر ، سپرنٹنڈنٹ پولیس تریوینی سنگھ ، ایڈیشنل ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ ایڈمنسٹریشن نریندر سنگھ ، ایس پی سٹی کے ساتھ ساتھ بیوپار منڈل کے  نمائندے / ممبران بھی موجود تھے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot