Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, June 23, 2020

کیرٸیر ‏ڈینٹل ‏کالج ‏لکھنٶ ‏پر ‏چلا ‏سرکاری ‏بلڈوزر۔۔۔سرکاری ‏زمین ‏پر ‏قبضہ ‏کرکے ‏تعمیر ‏کرنے ‏کا ‏الزام۔

ایس پی حکومت میں سابق وزیر مملکت  اقبال احمد کے زیر انتظام کیریئر ڈینٹل کالج پر سرکاری بلڈوزر۔۔نہر کی زمین قبضہ کرکے کی گٸی تھی تعمیر۔
==============================
 لکھنو:/اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع / ٢٣ جون ٢٠٢٠۔
==============================
 منگل کے روز ، ضلع انتظامیہ  لکھنٶ نے سابق وزیر مملکت ، اقبال احمد کے زیر انتظام کیریٸر ڈینٹل کالج کی  سرکاری قیمتی اراضی پر بلڈوزر چلا دیا ۔  واضح ہو کہ اقبل کو سماج وادی پارٹی کی حکومت میں وزیر مملکت کا  درجہ دیا گیا تھا۔
 معلومات کے مطابق ، میڑیاٶں  پولیس اسٹیشن کے علاقے گھیلا روڈ پر کیرئیر ڈینٹل  تعمیر ہے۔جن پر الزام ہے کہ ان لوگوں نے سرکاری زمین پر ناجاٸز قبضہ کر رکھا تھا اس سلسلے میں  4 ماہ قبل انتظامیہ نے نوٹس دیا تھا۔  نوٹس ملنے کے بعد بھی کالج انتظامیہ نے قبضے کو خالی نہیں کیا ۔  منگل کو نہر پر تعمیر کیا گیا اس کا گیٹ ضلعی انتظامیہ کی موجودگی میں منہدم کردیا گیا۔  قبضے سے خالی ہوئی زمین پھر محکمہ نہر کو دے دی گئی۔ 

  سابق ایس پی چیف کے شوہر کے قبضہ میں لی گئی اراضی کو ختم کرنے کی ہدایاتو جاری کی۔

  امرپال سنگھ لکھنؤ ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ  نے بتایا کہ پورے ضلع میں غیر قانونی تعمیرات کے خلاف مہم چل رہی ہے۔  اگر کوئی ایسا فرد یا ادارہ ہے جس نے سرکاری اراضی ، چراگاہ ، سڑک ، نالی وغیرہ پر قرض لیا ہے تو پھر اسے ختم کرنے کی کوشش کی جارہی ہے۔
 
 عدالت نے اس انسٹی ٹیوٹ کے خلاف فروری میں ایک نوٹس بھیجا تھا۔  اقبال اس سے بخوبی واقف تھے۔  اس پر ساڑھے تین لاکھ روپے جرمانہ بھی عائد کیا گیا ہے۔
 

Post Top Ad

Your Ad Spot