Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, July 11, 2020

ضلع ‏اسپتال کے ‏ایک ‏ڈاکٹر ‏اور ‏دس ‏پولس ‏اہلکار ‏سمیت ‏ضلع ‏میں ‏آج ‏46کورونا ‏مثبت ‏مریض ‏پاٸے ‏جانے ‏سے ‏انتظامیہ ‏میں ‏تشویش۔


جونپور۔۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /نماٸندہ/ 11 جولائی ، 2020۔
=============================
  جونپور  ضلع میں آج ایک بار پھر ، پولیس اہلکاروں کے ساتھ ایک ڈاکٹر سمیت کورونا مثبت متاثرہ مریض کے پاٸے جانے سے ہلچل مچ گئی ہے ، اب ضلع میں کورونا سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 701 ہوگئی ہے۔  سرکاری اعداد و شمار کے مطابق ، 9 مریضوں کی موت کورونا انفیکشن سے ہوئی ہے۔
 آج 46 مریضوں میں سے ، 10 پولیس اہلکار مریض پولیس اسٹیشن کھیتا سراٸے میں تعینات ہیں ، اس کے علاوہ ڈسٹرکٹ اسپتال میں کام کرنے والے ڈاکٹر ، ڈاکٹر امریپ کورونا مثبت پایا گیا ہے۔  اس سے سرکاری محکمہ میں خوف و ہراس پھیل گیا ہے۔  اسپتال و پولس اسٹیشن کو سیل کرکے سینیٹاٸزنگ کا کا کیا جارہا ہے۔
 یہاں یہ واضح کردیں  کہ اسپتال میں کام کرنے والے ڈاکٹروں سمیت تمام ملازمین کو کورونا سے محفوظ رکھنے کے لئے سرکاری سطح پر کوئی خصوصی انتظام نہیں کیا گیا ہے۔  اصولوں کے مطابق ، تمام ملازمین کو روزانہ نئی پی پی کٹ کا استعمال کرنا چاہئے ، لیکن یہاں عملہ ایک ہی  کٹ کے ساتھ چل رہا ہے کیونکہ اسپتال انتظامیہ  نے  کٹ کا انتظام وافر مقدار میں  نہیں کیا  ہے۔  اس سلسلے میں سرکاری فنڈنگ کہاں جارہی ہے یہ تفتیش کا کام ہے ۔
 اگر ہم سرکاری اعداد و شمار پر نگاہ ڈالیں تو ، اس ضلع میں اب تک 85 فیصد ایسے مریضوں کو کورونا سے متاثر پایا گیا ہے جو ممبئی سے آئے ہوئے تارکین وطن مزدور ہیں اور 10 فیصد دہلی اور گجرات سے آٸے ہوٸٕے  ہیں اور باقی 5 فیصد دوسرے صوبوں سے ہیں۔  اس طرح سب سے بڑا خطرہ ممبئی سے آنے والوں سے ہے۔  تاہم ، محکمہ صحت کی ٹیم گھر گھر جاکر انفیکشن کا پتہ لگارہی ہے۔  شہری علاقوں میں ، اگرچہ محکمہ صحت کی ٹیم صحیح تلاش کرے گی ، لیکن دیہی علاقوں میں متاثرہ افراد کی تلاش مشکل ہو جائے گی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot