Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, July 19, 2020

وزیر ‏اعلیٰ ‏کے ‏دفتر ‏میں ‏کورونا ‏کی ‏دستک۔۔48 ‏گھنٹوں ‏کے ‏لٸے ‏سیل ‏کیا ‏گیا ‏سی ‏ایم ‏او ‏۔




 لکھنؤ۔ اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع /١٩ جولاٸی ٢٠٢٠۔
==============================
کورونا انفیکشن اب اتر پردیش میں وزیر اعلی کے دفتر پہنچ گیا   یہاں تعینات ملازم کو کورونا سے متاثر پایا گیا ہے۔  سی ایم او آفس کو اگلے 48 گھنٹوں کے لئے سیل کردیا گیا ہے۔  اس کے علاوہ   ڈی جی پی ہیڈ کوارٹر بھی کورونا کی چپیٹ میں ہے۔ یہاں تعینات ایک اور آئی پی ایس  آفیسر کورونا مثبت پایا گیا ہے۔   آپ کو بتادیں کہ آج آئی جی رینک افسر کی رپورٹ آگئی ہے۔  صرف یہی نہیں ، دو دن پہلے ایس پی رینک کا ایک افسر انفیکشن کا شکار ہوا تھا۔  ڈی جی پی ہیڈ کوارٹرز میں کورونا انفیکشن تیزی سے پھیل رہا ہے۔
 ایڈیشنل چیف سکریٹری نے معائنہ کیا
 اس سے قبل جمعہ کے روز ، ایڈیشنل چیف سکریٹری اونیش اوستی نے سی ایم او آفس کا معائنہ کیا تھا اور متعدد افسران کی سرزنش کی تھی۔  یہ اطلاع بھی موصول ہوئی ہے کہ چیف منسٹر کورونا انفیکشن کے بڑھتے ہوئے معاملات پر ناراض ہیں۔  لاپرواہی کی وجہ سے بہت سارے ضلع مجسٹریٹ اور ضلع طبی افسران کو مشکلات  کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔
 ایک دن میں سب سے زیادہ اموات
 وہیں ریاست میں   24 گھنٹوں  میں کورونا کے 1733 نئے کیس رپورٹ ہوئے۔  ریاست میں اب تک مجموعی طور پر 45163 کورونا مثبت پاٸے گٸیے ہیں۔   ، ریاست میں 16445 فعال معاملات ہیں۔  جمعہ کے روز ، گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 38 کورونا مثبت ہلاک ہوئے ، یہ ایک دن میں سب سے زیادہ اموات ہوٸی  ہیں۔  اب تک ، اس وبا میں 1084 افراد اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔
 لکھنؤ میں حالات سنگین ہیں
 لکھنؤ کے بارے میں بات کریں تو  جمعہ کو کورونا کے 151 نئے کیس سامنے آئے۔  دارالحکومت میں کورونا سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 3،386 ہوگئی ہے۔  ان میں 2060 فعال کیسز شامل ہیں۔  پوری ریاست میں سب سے زیادہ سرگرم کیس لکھنؤ میں ہیں۔  شہر میں 62 نئے کنٹینمنٹ  زون ہیں ، جبکہ 24 علاقے ایسے ہیں جو کنٹینمنٹ زون  سے باہر ہوگٸے ہیں۔
 

Post Top Ad

Your Ad Spot