Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, July 15, 2020

جونپور۔۔۔پودھوں ‏کے ‏تحظ ‏کے ‏لٸے ‏آٸیے ‏اینٹوں ‏کا ‏عطیہ ‏کریں۔۔۔۔۔۔۔ڈی ‏ایم۔


 درختوں کے تحفظ کے لئے ٹری گارڈ تعمیر کرنے کیلئے  45 لاکھ روپے درکار ہیں۔۔سبھی شہری اینٹوں کا عطیہ کرکے اس تعمیری کام میں حصہ لیکر ماحولیات کا تحظ یقینی بناٸیں
 جونپور۔اتر پردیش /صداٸے وقت / نماٸندہ /١٥ جولاٸی ٢٠٢٠۔
===========================
     آئیے ہم سب مل کر اینٹوں کا عطیہ کریں۔ آپ کے ذریعہ دی گئی اینٹوں کا استعمال ضلع میں لگائے گئے 45 لاکھ پودوں کو بچانے کے لئے ٹری گارڈ میں استعمال ہوگا۔  ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ دنیش کمار سنگھ نے عام لوگوں سے اپیل کی ہے کہ سب اپنی صلاحیت کے مطابق اینٹوں کا عطیہ کرسکتے ہیں۔  اینٹوں کی کوئی مقررہ تعداد نہیں ہے۔ آپ 1 اینٹ سے 1 لاکھ اینٹوں کا عطیہ کرسکتے ہیں۔
 آپ سبھی اپنے گاؤں کے سرپنچ کو اینٹ کا عطیہ دیں۔ گاؤں کا سربراہ اس طرح کی تمام چندہ والی اینٹوں کا استعمال کرتے ہوئے گاؤں میں لگائے گئے پودوں کے ٹری گارڈز بنانے کا کام کریں گے تاکہ ان پودوں کو بچایا جاسکے۔  آپ کے گھروں میں غیرضروری طور پر اینٹ ہے ، ان تمام غیرضروری اینٹوں کو اکٹھا کریں اور انہیں سرپنچ  کے پاس عطیہ کریں اور ماحولیات کے تحظ میں مدد کریں ۔۔اس مہم کے  نوڈل افسر ضلعی سطح پر چیف ڈویلپمنٹ آفیسر ہوں گے۔  بلاک سطح پر ہر بلاک ترقیاتی افسر اس کا نوڈل آفیسر ہوگا۔  اس کا جائزہ لیا جائے گا۔  تمام اینٹی بھٹہ مالکوں  سے بھی اپیل ہے کہ وہ اپنے ضلع کے ماحول کے تحفظ کے لئے آگے بڑھیں اور اینٹوں کا عطیہ کریں۔  اس طرح سے  سب کی شراکت میں ماحول متوازن ہوگا۔  اور لوگوں میں بیداری بھی پیدا ہوگی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot