Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, August 21, 2020

انٹر ‏نیشنل ‏سینیر ‏سیٹیزن ‏ڈے۔21 ‏اگست۔

صداٸے وقت کی خصوصی رپورٹ۔
=============================
 انٹرنیشنل سینئر سٹیزنس ڈے ہر سال 21 اگست کو منایا جاتا ہے۔  اس کا اعلان سب سے پہلے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے 1990 میں 14 دسمبر کو کیا تھا۔۔  یہ دن بڑھاپے کے لوگوں کو متاثر کرنے والے عوامل اور ان کے امور کے بارے میں شعور بیدار کرنے کے لئے شروع کیا گیا ہے جس میں بڑھتی عمر کے ساتھ صحت میں کمی اور بوڑھے لوگوں کے ساتھ بدسلوکی کے معاملات بھی  شامل ہیں ۔  یہ دن بزرگ افراد کی معاشرے کے لئے جو کردار ادا کرتا ہے اس کے لئے بھی منایا جاتا ہے۔
 شہریوں کے بین الاقوامی دن کی تاریخ 1988 کی ہے۔  اس کا باقاعدہ آغاز امریکہ کے سابق صدر رونالڈ ریگن نے کیا تھا۔  انہوں نے 19 اگست 1988 کو ایک  اعلان پر دستخط کیے ، تب 21 اگست کو قومی سینئر شہری دن کے طور پر پیش کیا گیا۔  قومی سینئر شہریوں کے دن کو فروغ دینے والے رونالڈ ریگن پہلے شخص  تھے۔  اس اعلامیہ کی وضاحت ذیل میں کی گئی ہے:
 "ہم اپنے بزرگوں کا ان سب کے لئے شکریہ ادا کرنا اور ان کو  سلام کہنا چاہتے ہیں جو انہوں نے اپنی زندگی میں حاصل کیا ہے اور سب کے لئے حاصل کرتے رہیں ہیں ۔ ہم اپنے معاشرے میں اچھے ماحول کو یقینی بناتے ہوئے اطمینان حاصل کرسکتے ہیں۔  مقامات بزرگ دوستانہ ہوتے ہیں۔ وہ مقامات جہاں پر عمر رسیدہ افراد اپنی زندگی سے پوری طرح لطف اندوز ہوسکتے ہیں اور جہاں انہیں حوصلہ افزائی ، قبولیت ، تعاون اور خدمات مل سکتی ہیں۔ ایک آزاد اور وقار کی زندگی بسر کرنا جاری رکھیں۔ "
 بزرگ شہریوں کے عالمی دن منانے کا بنیادی مقصد عمر رسیدہ افراد کی حالت کے بارے میں شعور اجاگر کرنا اور آداب و عمل کے ذریعے ان کی مدد کرنا ہے۔  یہ دن بڑی عمر کے لوگوں کی فلاح و بہبود کے لئے بھی منایا جاتا ہے تاکہ وہ ان کی صلاحیتوں اور علم سے ترقی پانے کے لئے ان کی کامیابیوں اور میرٹ کی تعریف کرسکیں اور معاشرہ اس سے مستفید ہو سکے۔
 اس دن کو منانے کی ایک وجہ یہ بھی ہے کہ بزرگوں کا  سب لوگ  شکریہ ادا کرتے ہیں اور ان کا احترام کرتے ہیں جو انہوں نے اپنے بچوں کے لئے کیا ہے۔  وہ اپنی ساری زندگی  اپنے خاندان و تعلقات کی دیکھ بھال میں گزارتے ہیں۔  اسے زندگی بھر ایسی بے لوث خدمات انجام دینے کر اپنے کنبے کو بھی کچھ اہمیت دیتے ہیں۔  اسی لئے انٹرنیشنل سینئر سٹیزنس ڈے منایا جاتا ہے۔  بزرگوں کے لئے ، سال میں ایک خاص دن کی خاطر ان کے اہل خانہ کو اپنے بزرگوں سے اپنی محبت اور پیار کو سمجھنے کا ایک موقع فراہم ہوتا ہے۔  بزرگوں اور تمام بوڑھے لوگوں کی بھوک اور غربت کے خاتمے میں مدد کے ل its حکومت کو اپنے بیان کردہ مقصد کے حصول کے لئے کام کرنے کی یاد دلانے کے لئے بین الاقوامی سینئر شہری کا دن ایک اہم دن ہے۔
 انٹرنیشنل سینئر سٹیزنس ڈے کا جشن ہر سال ایک مختلف تھیم کے ساتھ منایا جاتا ہے۔  مرکزی خیال کا  موضوع ہر سال مختلف مقرر کیا جاتا ہے۔  21 اگست 2017 کو ، بین الاقوامی سینئر شہریوں کے دن کا موضوع "مستقبل میں قدم: پرتیبھا ، شراکت اور بوڑھے افراد کی شراکت" تھا۔  اس سال کا مرکزی خیال تمام عمر رسیدہ افراد کو اپنے معاشرے ، برادری اور کنبے میں ان کی خدمات کی حصہ داری  کے لئے ان کو بڑھانے اور ان کے قابل بنانے کے بارے میں ہے۔  اس میں بزرگ افراد کی ثقافتی ، معاشرتی ، شہری ، معاشی اور سیاسی زندگی کے پہلوؤں ، بنیادی حقوق کے مطابق ان کی ضروریات ، ترجیحات اور مکمل شراکت کے لئے عوام کی حمایت پر زور دیا گیا ہے ، بوڑھے لوگوں کی شرکت کو تقویت دینے اور فروغ دینے پر زور  دیتا ہے۔
 1998 کے بعد سے ، انٹرنیشنل سینئر سٹیزنس ڈے پورے ملک میں منایا جارہا ہے۔  یہ دن بزرگ افراد کی زندگی اور ان کے کارناموں کو منانے کے لئے پوری دنیا میں منایا جاتا ہے۔  لوگوں نے مختلف تقریبات کا اہتمام کرکے اور بین الاقوامی سینئر شہری یوم منا کر لطف اندوز ہوئے۔  اس دن کو منانے کے لئے لوگوں کے ذریعہ بہت سے دوسرے پروگراموں کا بھی اہتمام کیا جاتا ہے۔
 انٹرنیشنل سینئر سٹیزنس ڈے ایک خاص دن ہے جسحر کو  لوگ مناتے ہیں ، اور دنیا بھر کے بزرگ افراد  کو عزت دیتے ہیں۔  یہ وہ دن ہے جب بزرگ اکٹھے ہوجاتے ہیں۔اور اپنے ماضی میں کھو جاتے ہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot