Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, August 10, 2020

نظام ‏الدین ‏راعین ‏ممبٸی ‏کانگریس ‏کے ‏ترجمان ‏نامزد ‏۔

ممبٸی ۔۔صداٸے وقت / نماٸندہ / ١٠ اگست ٢٠٢٠۔
==============================
   کئی سالوں سے  کانگریس پارٹی ممبئی میں بغیر ترجمان کے کام کرتی رہی۔  ایسی صورتحال میں پارٹی میڈیا کے ساتھ بات چیت کرنے میں دوسری پارٹیوں سے پیچھے رہ گئی تھی۔  پیر کے روز ممبئی کانگریس نے نظام الدین راعین  کو اپنا ترجمان مقرر کرتے ہوئے ممبئی میں اپنی سرگرمیوں  کو تیز کردیا۔
   بتادیں کہ ممبئی کانگریس کے اس وقت کے صدر سنجے نروپم نے پانچ ترجمان مقرر کیے تھے لیکن ان کی تقرری کے بعد ان سب نے آزاد میدان میں پارٹی کے دفتر آنا چھوڑ دیا۔  تاہم ، ارون ساونت میڈیا سے بات چیت کرتے رہے اور نروپم کے عہدہ خالی کرنے  کے بعد انہوں نے بھی آرام کرنے کو ترجیح دی۔
 پیر کے روز ، ممبئی کانگریس کے صدر ایکناتھ گائکواڈ نے مسٹر راعین  کو ترجمان مقرر کرنے کا  خط سونپتے ہوٸے   انہیں تنظیم کو مضبوط بنانے کی ہدایت کی۔
نظام الدین  راعین اس سے پہلے ایک طویل عرصے تک ریاستی کانگریس میں ترجمان اور ممبئی کانگریس (اقلیتی محکمہ) کے صدر بھی رہ چکے ہیں۔  راعین نے کہا کہ وہ ممبئی کانگریس کے ترجمان کی ذمہ داری ادا کرتے ہوئے ہر پلیٹ فارم پر پارٹی کی بھرپور نماٸندگی  کریں گے۔  انہوں نے کانگریس کی صدر سونیا گاندھی اور سابق صدر راہل گاندھی کے ہاتھ مضبوط کرنے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot