Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, August 16, 2020

جونپور۔۔کھیتا ‏سراٸے ‏قصبہ ‏کے ‏دس ‏دکاندار ‏کرونا ‏پازیٹیو ‏۔۔مچا ‏ہنگامہ۔رابطے ‏میں ‏آٸے ‏لوگوں ‏کی ‏تلاش ‏شروع۔


 جون پور۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /نماٸندہ۔/ 16 اگست 2020
============================
 کھیتا سراٸے  قصبہ میں کورونا مثبت کے نصف درجن دکانداروں کی رپورٹ مثبت آنے پر  ہنگامہ مچ گیا ۔ 10 اگست کو رینڈم  سیمپلنگ کی گئی تھی۔ رابطے میں آنے والے لوگوں کی تلاش شروع کردی گئی۔
  ضلع میں دن بدن کورونا مریضوں کی تعداد بڑھتی جارہی ہے۔  جس پر قابو پانا مشکل ہے۔  ہر دن نئے مریضوں کی کورونا تصدیق ہو رہی ہے۔  قصبہ کھیتا سراٸے میں  آدھے درجن سے زیادہ دکانداروں کی کورونا مثبت رپورٹ کی وجہ سے مقامی قصبے میں ہلچل مچ گئی۔  ان کورونا مریضوں کو ایل ون اسپتال منتقل کیا گیا ہے۔  محکمہ صحت دوسرے لوگوں کی تلاش میں ہے۔
 میڈیکل انچارج  ڈاکٹر رمیش چندر نے بتایا کہ کورونا انفیکشن کے پیش نظر ، کھیتا سراٸے  چوراہے کے قریب رینڈم وی ٹی ایم کے ذریعہ کورونا جانچ کے لئے کچھ لوگوں کا  نمونہ لیا گیا تھا۔  نمونے لینے کا عمل 10 اگست کو ہوا تھا جبکہ ان سب میں کورونا کی کوئی علامت نہیں تھی۔  ایک ہفتہ بعد رپورٹ آنے کے  بعد نصف درجن افراد کو کورونا مثبت پایا گیا ہے۔  تمام متاثرہ قصبہ کھیتا سراٸے کے  دکاندار بتائے جارہے ہیں۔  آدھا درجن کورونا مریضوں سے متاثرہ رام نارائن کو ایل ون اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔ محکمہ صحت دیگر افراد کی تلاش میں ہے جو رابطے میں آنے والے لوگوں کی تلاش کے علاوہ ایل ون اسپتال منتقل کرنے کے عمل کی  تیاریاں جاری ہیں۔  اس وقت تک ، جو لوگ رابطے میں آئے ہیں ان کو خود کو ہوم آٸسولیٹ ہو جانا چاہٸے۔  رابطے میں آنے والے افراد کو چھپانا نہیں چاہئے بلکہ محکمہ صحت کو آگاہ کرنا چاہئے۔  ہم ان کے منتظر ہیں۔  تاکہ آپ کا کنبہ بھی محفوظ رہے اور انفیکشن زیادہ لوگوں میں نہ پھیلے اور تمام لوگوں کا نمونہ لیکر  جانچ کی جاٸے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot