Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, September 23, 2020

ویبلی ‏اسکاٹ ‏ریوالور ‏اب ‏اتر ‏پردیش ‏میں ‏بنے ‏گی ..عوام ‏کو ۔آسانی ۔سے ‏دستیاب ‏ہوگی۔

 برطانوی آتشیں اسلحہ سازی کی مشہور کمپنی ویلی اور اسکاٹ (ڈبلیو اینڈ ایس) جلد ہی اترپردیش میں اپنی گن پروڈکشن یونٹ قائم کرے گی۔
لکھنٶ۔۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع /٢٣ ستمبر ٢٠٢٠۔
==============================
 اطلاعات کے مطابق ، ویبلی اور اسکاٹ کا نیا یونٹ ہردوئی ضلع میں قائم کیا جائے گا اور یہ نومبر سے کام کرنا شروع کر دے گی ۔  یہ ہندوستان میں آتشیں اسلحہ تیار کرنے والی پہلی غیر ملکی کمپنی بھی ہوگی۔
 ویبلی اور سکاٹ ، جس نے دو عالمی جنگوں کے دوران اتحادی افواج کو مسلح کیا اور کم از کم 15 ممالک کے لئے اسلحہ تیار کیا ، اب لکھنؤ سے بمشکل 30 کلومیٹر دور سندیلا (ہردوئی) میں برصغیر میں اپنی موجودگی درج کراٸے گی۔ 
 اس منصوبے کے لئے ہینڈگن مینوفیکچرنگ دیو نے لکھنؤ میں واقع سی یال مینوفیکچررز پرائیویٹ لمیٹڈ کے ساتھ کام کرے گی۔ یہ یونٹ اپنے پہلے مرحلہ میں  ریوالور کی مینوفکچرنگ  کے ساتھ  کام شروع کرے گی۔  نٸی  یونٹ پہلے مرحلے میں اپنا 32 بور ریوالور تیار کرے گی۔
ڈبلیو اینڈ ایس مصنوعات کے ہندوستان میں  تقسیم کرنے والے سی یال  مینوفیکچررز کے جوگندر پال سنگھ سیال نے کہا ، "ریاستی حکومت کی حمایت اور مرکز کی 'میک ان انڈیا' پالیسی نے اس منصوبے کو حتمی شکل دینے میں مدد کی۔"
 انہوں نے مزید کہا ، ".32 بور  ریوالور کی لاگت 1.6 لاکھ روپے ہوگی۔ ہم آرڈیننس فیکٹریوں کے تیار کردہ اسلحہ کا سخت مقابلہ کریں گے۔ اب لوگوں کو  عالمی معیار کے ہتھیار ملیں گے۔"
 سرکاری ترجمان کے  مطابق ، ویبلی اینڈ سکاٹ کے شریک مالک جان برائٹ نے کہا ہے کہ وہ بعد میں پستول ، ایرگن ، شاٹ گن اور گولہ بارود بھی تیار کریں گے۔ "ہم نے مارکیٹ میں وسیع امکانات کو مدنظر رکھتے ہوئے ہندوستان اور ریاست اترپردیش میں سرمایہ کاری کرنے کا فیصلہ کیا۔ اپنے کاروبار کو وسعت دینے کے خیال کو سال 2017 میں سی ال  سے بات چیت کے بعد معاملہ طے ہوا۔۔ ہم آتشیں اسلحے کی تیاری کے لئے ایک نیا مشترکہ منصوبے میں داخل ہوئے۔  برائٹ نے ایک بیان میں کہا ، "ہمیں ہندوستان میں آتشیں اسلحہ تیار کرنے کا لائسنس 2019 میں ملا۔
 انہوں نے کہا کہ مارک IV .32 پستول کا اصل ڈیزائن پہلے مرحلے میں ہندوستانی مارکیٹ میں پورا کیا جائے گا۔
واضح ہو کہ ویبلی اسکاٹ ریوالور ہندوستان میں کافی مقبول ہیں اور بھاری قیمت دیکر لوگ اسے خریدتے ہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot