Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, October 22, 2020

پالوشن ‏میٹر۔۔جانٸے ‏دوسرے ‏شہروں ‏کے ‏فضاٸی ‏آلودگی ‏کے ‏حالات۔


 شمالی ہندوستان میں فضائی آلودگی کی سطح میں اضافہ ہوا ہے۔  سی پی سی بی کے مطابق ، باغپت آج سب سے زیادہ آلودہ شہر تھا۔
 نئی دہلی. /صداٸے وقت /ذراٸع /٢٢ اکتوبر۔
=============================
 ملک میں  فضاٸی آلودگی مسلسل اپنی جگہ بدل رہی ہے۔  گذشتہ روز جہاں پانی پت ، لکھنؤ اور میرٹھ کی ہوا سب سے زیادہ آلودہ تھی ، آج باغپت اور گریٹر نوئیڈا کی ہوا  زہر آلود تھی۔  مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ کے جاری کردہ آج کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ باغپت آج سب سے زیادہ آلودہ شہر تھا۔
 سی پی سی بی کی رپورٹ میں ، باغپت کا ہوا کا معیار انڈیکس انتہائی ناقص زمرے میں تھا جس کی تعداد آج 331 ہے۔  اس کے ساتھ ہی غازی آباد کا اے کیوئ 318 ، فرید آباد 315 ، فتح آباد 306 ، دروہیدہ 310 ، گریٹر نوئیڈا 328 ، نوئیڈا 308 اور پانی پت 312 رہا۔  ان تمام شہروں کی ہوا سانس کی بیماریوں کو فروغ دینے  میں مددگار ثابت ہوگی۔
  اسی وقت ، این سی آر کے علاوہ ، لکھنؤ کا 298 کا ایک کیوئ موجود ہے ، وارانسی ، کورو چھیتر ، کوٹا وغیرہ کی ہوا بھی خراب زمرے میں تھی۔
 بدھ کو سی پی سی بی کے اعدادوشمار کے مطابق ، آج فرید آباد میں اے کیوئ 302 ، لکھنؤ میں 328 ، بھیوڑی میں 308 اور باغپت میں 325 ریکارڈ کیا گیا .. دہلی میں اے کیو آئی 256 کے علاوہ ، آگرہ میں 268 ، غازی آباد میں 254 ، گروگرام میں ریکارڈ کیا گیا۔  263 کے داخلے کے ساتھ ، ہوا کے معیار میں پہلے ہی بہتری دیکھی جا رہی ہے۔
 

Post Top Ad

Your Ad Spot