Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, November 2, 2020

ماہانہ ‏میگزین ‏” ‏جن ‏ہت“ ‏کے ‏خصوصی ‏شمارہ ‏” ‏” ‏ہاں ‏میں ‏ہوں ‏اویسی“کا ‏رسم ‏اجرإ ‏اسد ‏الدین ‏اویسی ‏کے ‏دست ‏مبارک ‏سے ‏ہوا۔

بہار ۔۔۔کشن گنج /نماٸندہ /٢ نومبر ٢٠٢٠۔
==============================
سراٸمیر اعظم گڑھ سے شاٸع ہونیوالی ماہانہ میگزین کا خصوصی شمارہ ” ہاں میں ہوں اویسی “ کا رسم اجرإ بہار کے کشن گنج میں مجلس اتحاد المسلمین کے قومی صدر ، ممبر پارلیمنٹ کے ہاتھوں ہوا۔۔۔پیش ہے ہمارے خصوصی نماٸندے کی خصوصی رپورٹ۔۔۔2نومبر 2020.

آج ، 2 نومبر کو ، قومی ماہنامہ رسالہ ، جنہت کا خصوصی شمارہ  بہار کے کشن گنج کے ہوٹل دفتری میں جاری کیا گیا ہے ، مجلس کے ایم آئی ایم کے قومی صدر بیرسٹر اسدالدین اویسی نے اس کا رسم اجرإ کیا ۔
 اس موقع پر اسد الدین  اویسی   نے رسالہ کے ایڈیٹر وصیی صدیقی کی  جم کر تعریف کی اور انہیں سماجی کام کرنے پر مبارکباد پیش کی اور عوامی مفاد میں کام کرنے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا کہ صحافی ملک کا ایک ستون ہوتا  ہے ، اسے اپنی ذمہ داری پوری ایمانداری کے ساتھ نبھانی چاہئے لیکن آج اس کا  مکمل الٹا ہوتا ہے ۔ ایسی صورتحال میں کسی  رسالہ یا اخبار کو ایمانداری سے چلانا بہت مشکل ہے۔
 اس موقع پر ممبر پارلیمنٹ امتیاز جلیل جی ، مجلس بہار کے ریاستی صدر اختر الایمان جی
 حیدرآباد کے ریاستی صدر بالا صاحب مجلس اترپردیش کے صدر  حاجی شوکت علی  ماہلی کے ساتھ پارٹی عہدیداران کی ایک بڑی تعداد موجود تھی۔
 آخر میں رسالہ کے ایڈیٹر وصی  صدیقی نے تمام مہمانوں  کا اور خصوصا جناب  اویسی صاحب کا شکریہ ادا کیا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot