Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, November 6, 2020

مختار ‏انصاری ‏کے ‏قریبی ‏ساتھی ‏معراج ‏خان ‏کے ‏وارانسی ‏واقع ‏مکان ‏کی ‏بالاٸی ‏منزل ‏کو ‏وی ‏ڈی ‏اے ‏نے ‏کیا ‏منہدم۔

وارانسی ۔۔۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع 
==============================
غازی پور  مختار انصاری سے وابستہ افراد پر کارروائی کا عمل جاری ہے۔  بتایا جاتا ہے کہ جمعرات کے روز مختار کے قریب معراج خان کے وارانسی کے جیت پورہ تھانہ علاقے میں اشوک وہار کالونی (فیز I) کی رہائش گاہ کی بالائی منزل کی تعمیر منہدم کردی گئی۔  اس کے لئے ،وارانسی ڈویلپمنٹ اتھارٹی (وی ڈی اے) کے عہدیدار بہت سارے پولیس فورس کے ساتھ آئے تھے۔
 اطلاعات کے مطابق اسکواڈ کو ابتدا میں معراج کے کنبے کی خواتین کی مخالفت کا سامنا کرنا پڑا تھا ، لیکن پولیس فورس میں شامل خواتین پولیس اہلکاروں نے انہیں اپنے انداز میں دخل اندازی سے روکا۔
 وی ڈی اے کے ذریعہ منظور شدہ نقشے کے مطابق  گراؤنڈ فلور کے کچھ حصہ سمیت بالاٸی   غیر قانونی  تعمیراتی الزامات پر معراج کو یہ نوٹس دیا گیا تھا۔  اس کے باوجود غیر قانونی تعمیرات کو معراج کے اہل خانہ  نے  نہیں توڑا۔  لہذا ، اس کام کے لئے ، وی ڈی اے کے عہدے دار پورے لاٶ لشکر کے ساتھ موقع پر پہنچ گئے۔
 معراج خان اصل میں غازی پور کے تھانہ کریم الدین پور گاؤں کے مہیندر گاؤں کے درمیانی پٹی سے ہے۔  انڈرورلڈ میں وہ معراج بھائی کے نام سے جانے جاتے ہیں۔  معراج اس وقت وارانسی چوکاگھاٹ جیل میں ہے۔ ان پر  اسلحہ لائسنس کی تجدید کے لئے وارانسی کے جیت پورہ پولیس اسٹیشن میں جعلسازی کا مقدمہ درج کیا گیا تھا۔  اس کے بعد وہ فرار ہوگیے لیکن بعد میں انھوں  نے جیٹ پورہ پولیس اسٹیشن کی سرائے پولیس چوکی پر خود سپردگی کردی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot