Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, November 25, 2020

بالآخر ڈونلڈ ٹرمپ نے صدارتی عہدہ چھوڑنے کی تیاریاں شروع کیں، حکام کو دی ہدایت۔

انجام کار صدر امریکہ ڈونلڈ ٹرمپ نے نو منتخب صدر جوزف بائیڈن کی انتظامیہ کو اختیارات منتقلی کی منظوری دیدی۔ اس کے ساتھ ہی شش و پنج کا وہ ماحول ختم ہو گیا جو ڈونلڈ ٹرمپ کے مسلسل ٹال مٹول کا نتیجہ تھا۔
نٸی دہلی /صداٸے وقت /ذراٸع۔
============================
واشنگٹن۔ انجام کار صدر امریکہ ڈونلڈ ٹرمپ نے نو منتخب صدر جوزف بائیڈن کی انتظامیہ کو اختیارات منتقلی کی منظوری دیدی۔ اس کے ساتھ ہی شش و پنج کا وہ ماحول ختم ہو گیا جو ڈونلڈ ٹرمپ کے مسلسل ٹال مٹول کا نتیجہ تھا۔ جنرل سروس ایڈمنسٹریشن کی سربراہ ایملی مرفی نے تحریری طور پر نو منتخب امریکی صدر جوبائیڈن کو آگاہ کیا کہ ٹرمپ انتظامیہ اقتدار کی باضابطہ منتقلی کا عمل شروع کرنے پر راضی ہو گئی ہے۔
ایملی مرفی کا مکتوب مل جانے کے بعد اب بائیڈن انتظامیہ حکومت سازی کے لئے سرکاری فنڈ استعمال کرنے کی متحمل ہو گئی ہے۔ نومنتخب صدر جو بائیڈن نے اقتدار کی پرامن منتقلی کو خوش آئند قرار دیا ہے۔ امریکہ میں صدارتی انتخابات میں ڈیموکریٹ امیدوار جوبائیڈن کو فاتح قرار دیئے جانے کے کوئی دو ہفتے بعد صدر ٹرمپ نے اس اولین اقدام کے ذریعہ پہلی بار شکست تسلیم کی ہے۔ ایملی مرفی کے مکتوب کے مطابق یہ فیصلہ قانون اور دستیاب حقائق کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے۔ صدر ٹرمپ کا بہر حال کہنا ہے کہ جہاں تک قانونی جنگ کا سوال ہے تو وہ جاری رہے گی۔
ٹرمپ نے اس سلسلے میں ٹویٹ کیا '' میں جی ایس اے کی ایملی مرفی کا ملک کے تئیں ان کی خود سپردگی اور وفاداری کے لئے شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔ ان کو پریشان کیا گیا، دھمکی دی گئی اور گالیاں دی گئیں۔ اور میں نہیں چاہتا کہ یہ ان کے ، ان کے کنبے یا جی ایس اے کے کسی بھی ملازم کے ساتھ ہو۔ ہماری لڑائی جاری رہے گی اور مجھے یقین ہے کہ ہم جیتیں گے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot