Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, December 17, 2020

چمکتی ہوئی جلد کے لئے مٹر کھائیں ، دل جوان رہے گا ، جانئے حیرت انگیز اور بھی مٹر کے فوائد


 
 چمکتی ہوئی جلد کے لئے مٹر کھائیں ، دل جوان رہے گا ، جانئے حیرت انگیز اور فوائد  
 مٹر کھانے سے بلڈ پریشر کنٹرول میں رہتا ہے۔  اگر سردیوں میں ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کو اپنے کھانے میں مٹر شامل کریں تو یہ فائدہ مند ہوگا۔  مٹر میں فائبر ہوتا ہے۔
 نئی دہلی: /صداٸے وقت /ذراٸع 
==============================
سردیوں میں فٹ رہنے کے لٸے کھانے پینے کا خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔  سردی کی وجہ سے بیماریوں کا خطرہ رہتا  ہے ، لہذا ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم صحت کو قابو میں رکھیں۔  اس کے  موسمی پھلوں اور سبزیوں کا استعمال ایک اچھا انتخاب ہے ۔  آپ فٹ رہنے کے لئے مٹر کا بھی استعمال کرسکتے ہیں۔  اس میں فائبر ، پروٹین ، مینگنیز ، آئرن اور فولیٹ ہوتا ہے ، جس میں وٹامن-اے ، وٹامن بی -1 ، بی -6 ، وٹامن-کے اور وٹامن سی شامل ہیں۔  جو جلد ، دل کے لئے اچھا سمجھا جاتا ہے۔  مٹر کے استعمال سے بہت سے فواٸد ہیں 
 بلڈ پریشر اور ہاضمہ کنٹرول
 مٹر کھانے سے بلڈ پریشر کنٹرول میں رہتا ہے۔  اگر سردیوں میں ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کو اپنے کھانے میں مٹر شامل کریں تو یہ فائدہ مند ہوگا۔  مٹر میں فائبر ہوتا ہے۔  اس سے ہاضمہ ٹھیک رہتا ہے۔  مٹر کھانے سے قبض کم ہوتی ہے۔  لہذا ، جو لوگ قبض کی شکایت کرتے ہیں  وہ مٹر کا استعمال ضرور کریں۔
 بلڈ شوگر کنٹرول
 کھانے میں مٹر ڈالنے سے بلڈ شوگر کی سطح بھی کنٹرول میں رہتی ہے۔  اگر ذیابیطس کے مریض مٹر کا استعمال کرتے ہیں تو یہ ان کے لئے فائدہ مند ہوگا۔
 وزن پر قابو رکھنا
 مٹر جسم کے وزن کو کنٹرول کرنے میں بہت مدد کرتا ہے۔  مٹر وزن کم کرنے کے لئے کھایا جاسکتا ہے۔  اگر آپ نے مٹر کھا لیا ہے تو ، آپ کو زیادہ وقت تک بھوک نہیں لگے گی اور وزن پر قابو پایا جاسکتا ہے۔
 جلد میں  بھی فائدہ ہوگا
 مٹر ہماری جلد کو بھی فائدہ دیتا ہے۔  سبز مٹروں میں فلاوونائڈز ، ایپکٹن ، کیروٹینائڈز ، کیٹیچن اور الفا کیروٹین پایا جاتا ہے ، جو جلد کو صاف رکھنے میں مدد کرتا ہے۔
 ہڈیاں بھی مضبوط ہوں گی
 مٹر میں موجود وٹامن-کے ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں معاون ہے۔  اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی ہڈیاں مضبوط ہوں تو یقینی طور پر مٹر لیں۔
 دل جوان رہے گا
 مٹر میں اچھی مقدار میں میگنیشیم ، پوٹاشیم اور کیلشیم پایا جاتا ہے ، جو صحت مند دل کے لئے ضروری ہیں۔  اگر دل کے مریضوں کو اپنی غذا میں مٹر شامل کریں تو یہ دل کے لئے اچھا ہوگا۔

 نوٹ۔۔۔ یہ مضمون عام معلومات کے لئے ہے۔  اگر آپ کسی بیماری سے دوچار ہیں تو براہ کرم ڈاکٹر سے رجوع کریں

Post Top Ad

Your Ad Spot