Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, January 26, 2021

یوم ‏جمہوریہ ‏کے ‏موقع ‏پر ‏اے ‏پی ‏سی ‏آر ‏کی ‏کوششوں ‏سے ‏4 ‏قیدیوں ‏کی ‏رہاٸی۔


 ایسو سی ایشن  کی کوششوں کی وجہ سے اب تک 125 افراد کو رہا کیا گیا ہے
 ایڈوکیٹ نجم الثاقب  خان
لکھنٶ۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع /٢٦ جنوری ٢٠٢١۔
==============================
 لکھنؤ: ایسوسی ایشن فار پروٹیکشن آف سول رائٹس (اے پی سی آر) جو غریب اور پسماندہ لوگوں کو قانونی مدد اور رہنمائی ، غریبوں کے لئے قانونی تحفظ ، ناانصافیوں کا شکار ہونے والوں کے لئے قانونی دفاع اور ملک و معاشرے سے ناانصافیوں اور مظالم کے خاتمے کی کوشش کر رہی ہے۔  ایسے ماحول میں جہاں معاشرے کے کسی فرد کے ذریعہ ہونے والے جرم کی وجہ سے معاشرے اور اس کے کنبہ کے افراد ان کادیب ساتھ چھوڑ جاتے ہیں ، ان حالات میں ایسوسی ایشن فار پروٹیکشن آف سول رائٹس (اے پی سی آر) ایسے افراد کی شناخت کرتا ہے جنہوں نے معمولی جرائم کا ارتکاب کیا ہے۔ اور سالوں سے   جیل کی سلاخوں کے پیچھے ہیں کیونکہ ان کی مدد  کرنے والا کوئی نہیں ہے ، ایسوسی ایشن ایسے افراد کو قانونی مدد فراہم کرتی ہے
 اس فہرست  میں لکھنؤ ڈسٹرکٹ جیل سے
 1-وشال 
 2- جاوید
 3- سنتوش
 4-یونس
کو  رہا کیا گیا ، جس کی وکالت کرنے والا کوئی نہیں تھا۔  اے پی سی آر کے ذریعہ قانونی کارروائی اور جدید جہد  سے رہا ہوٸے۔
 ایسوسی ایشن کے سکریٹری ایڈوکیٹ نجمد الثاقب خان نے اس موقع پر کہا کہ گذشتہ کئی مہینوں میں اے پی سی آر کی مسلسل کوششوں کے سبب اترپردیش کے مختلف اضلاع سے لگ بھگ 125 افراد کو رہا کیا گیا۔  آج رہائی پانے والوں کے سلسلے میں ، ایڈووکیٹ خان نے بتایا کہ جیل کی درخواست پر ، اے پی سی آر نے معاملے کو سنجیدگی سے لیا اور قیدی کی قانونی مدد حاصل کی اور رہا ہوا۔
 اس موقع پر ایڈوکیٹ خان نے کہا کہ ہم سب پہلے انسان ہیں اور ہم سب برابر ہیں۔  قیدیوں کو ایک آباد اور قابل شخص کی حیثیت سے اپنی زندگی گزارنے کا حلف لیا گیا تھا۔
 ایسوسی ایشن برائے تحفظ شہری حقوق کے سکریٹری ایڈوکیٹ نجم الثاقب خان نے بتایا کہ ریاست کی مختلف جیلوں میں اب بھی بہت  زیادہ قیدی بند ہیں اور بہت سے غریب اور بے گناہ قیدی جیل کی پریشانیوں کا شکار ہیں جنہیں معمولی جرائم کی وجہ سے سزا کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ ان قیدیوں کو قانونی مدد فراہم کرنے اور انہیں رہا کرنے اور معاشرتی زندگی سے جوڑنے کی ضرورت ہے تاکہ معاشرے میں جرائم کے تناسب کو کم کیا جاسکے۔
 اس موقع پر ، جیلر شری کے.کے.گپتا
 جیلر مسز گیان لتا
 جیلر مسٹر اجے رائے
 ایڈووکیٹ نجم الثاقب خان  سکریٹری اے پی سی آر یوپی (مشرق)
 شان ای الٰہی کوآرڈینیٹر لکھنؤ
 ایڈوکیٹ ساجد خان
وغیرہ موجود رہے۔
 اس معاملے میں جیل انتظامیہ کا مکمل تعاون حاصل رہا 
جاری کردہ ۔۔مقیم۔
 9198502413

Post Top Ad

Your Ad Spot