Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, February 13, 2021

اتر ‏ پردیش ‏ پنچایت ‏ انتخابات ‏کے ‏ لئے ‏ نوٹیفیکیشن ‏ جاری ‏. ‏. ‏20268پردھان ‏کی ‏ سیٹ ‏ ہوگی ‏ جنرل ‏ باقی ‏محفوظ ‏. ‏


 لکھنؤ.. اتر پردیش / صدائے وقت/، 13 فروری 2021
+++++++++++++++++4+++++++++++
 اترپردیش میں ہونے والے پنچایت الیکشن 2021 کے لئے ریزر ویشن کا نوٹیفکیشن جاری کردیا گیا ہے۔  جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق ، ضلع پنچایت صدر کی 27  سیٹیں غیر محفوظ کردی گئیں ہیں ، جبکہ خواتین کے لئے 12 ، او بی سی کے لئے 27 اور ایس سی کے لئے 16 عہدے محفوظ ہیں۔  بلاک پرمکھ  کی 826 سیٹوں  میں سے 314 غیر محفوظ ہیں۔  خواتین کے لئے 113 ، او بی سی کے لئے 223 اور ایس سی کے 171 عہدے محفوظ ہیں۔  20268 سیٹ گاؤں کے پردھانوں  کے لئے غیر محفوظ رکھی گئی ہیں جبکہ خواتین کے لئے 9739 ، او بی سی کے لئے 15712 ، ایس سی کے لئے 12045 اور ایس ٹی کے لئے 330 سیٹ  محفوظ ہیں۔
 قبل ازیں نوٹیفکیشن کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے ایڈیشنل چیف سکریٹری منوج کمار سنگھ نے بتایا کہ 826 بلاکس ، 58194 گرام پنچایتوں میں وارڈوں کی تشکیل کر  دی گئی ہے۔  پنچائت انتخابات میں روٹیشن ریزرویشن کا نفاذ کیا جائے گا ، پچھلے 5 انتخابات میں کی گئی ریزرویشن کا بھی جائزہ لیا جائے گا۔  سنگھ نے کہا کہ جو عہدے پہلے کبھی محفوظ نہیں تھے ، ان کو ترجیح دی جائے گی۔
 انہوں نے کہا ، 'ایس سی ، او بی سی ، ویمن کی ترتیب میں پچھلے انتخابات کے پیش نظر ریزرویشن نافذ کیا گیا ہے۔  پنچایت انتخابات میں کوئی بھی پنچایت ذات پات کے ریزرویشن سے محروم نہیں ہوگی۔  ابھی تک ، ایسی بہت سی پنچایتیں ریزرویشن سے بچی ہئی  ہیں ، جو نہ تو او بی سی کے لئے محفوظ کی جاسکی ہیں اور نہ ہی دیگر طبقات کے لئے۔  اس معاملے میں ، اس بار ریزرویشن کے عمل کو نافذ کرنے کے لئے ، ایک نیا فارمولا روٹیشن کے تحت اپنایا جائے گا۔
واضح ہو کہ اس بار اترپردیش کے تمام 75 اضلاع میں پنچایتوں کے وارڈوں کے ریزرویشن کی پالیسی بیک وقت نافذ ہوگی۔  سال 1995 میں پہلی بار ، تین درجے کے پنچایت نظام اور ریزرویشن کی دفعات پر عمل درآمد کیا گیا تھا ، لیکن اس کے بعد سے منعقد ہونے والے پانچ پنچایت انتخابات میں ، ضلع کی بہت سی گرام پنچایتوں کو گرام پردھان ، کھیترا پنچایت کے عہدوں سے محروم کردیا گیا   ایسی صورتحال میں اس بار ضلع پنچایت پریشد کے تمام 20 وارڈوں ، گرام پردھان کے 244 ، کھیترا پنچایت کے 505 اور وارڈ ممبر کے 3322 عہدوں کے ریزرویشن میںروٹیشن کا فارمولا اپنایا جائے گا۔
 ایڈیشنل چیف سکریٹری منوج کمار سنگھ کے جاری کردہ حکم میں ، تمام ضلعی مجسٹریٹس کو بتایا گیا ہے کہ قواعد کے مطابق ، پنچایتوں میں ریزرویشن سرکلر  اسی انداز میں کیا جائے گا ۔


 

 

Post Top Ad

Your Ad Spot