Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, April 6, 2021

مختار ‏ انصاری ‏کو ‏ پنجاب ‏کے ‏روپڑ ‏ جیل ‏ سے ‏ یوپی ‏کے ‏ باندہ ‏ جیل ‏ لایا ‏ جارہا ‏ ہے ‏. ‏ یو ‏پی پولیس ‏کا ‏ قافلہ ‏ تیزی ‏ سے ‏ بڑھ ‏ رہا ‏ ہے ‏ باندہ ‏کیطرف ‏. ‏. ‏ سخت ‏ حفاظتی ‏ انتظام ‏. ‏

 مختار انصاری کو لیکر  تیزی سے بڑھتے ہوئے یوپی پولیس کا قافلہ ، باندہ  جیل رات 2 بجے پہنچے کی امید
لکھنؤ. اتر پردیش /صدائے وقت /ذرائع /6اپریل 2021. 
++++++++++++++++++++++++++++
 پنجاب کی روپڑ جیل سے مختار انصاری کو لیکر  جانے والا قافلہ تیزی سے آگے بڑھ رہا ہے۔  باندہ  جیل میں مختار کا انتظار ہورہا ہے.   رات کے دو بجے تک مختار  کے وہاں پہنچنے کا امکان ہے۔
   چھ گھنٹے تک مسلسل سفر  کے بعد ، یہ قافلہ جیول پیٹرول پمپ پر تھوڑی دیر کے لئے رک گیا۔  جیسے ہی قافلہ رک گیا ، پولیس اہلکاروں نے بندوق تانکر  مختار کی ایمبولینس کے آس پاس کھڑے ہوگئے۔  جیول پٹرول پمپ پر تمام گاڑیوں میں ایندھن بھرا گیا  اس سے قبل ، پولیس کا قافلہ یوپی کی حدود میں ضلع باغپت میں داخل ہوا.. یہاں پوپی پولیس بھی قافلے کیساتھ ہوگئی.  یوپی پولیس کی متعدد گاڑیاں قافلے میں شامل کی گئیں۔ بتایا جارہا ہے کہ ایڈیشنل چیف سکریٹری اوونیش اوستھی اور ڈی جی پی ہتیش اوسھتی نے حکم دیا ہے کہ مختار کو لے جانے والے یوپی پولیس کا قافلہ جس ضلع سے گزرے گا۔ .وہاں کی پولیس حفاظتی بندوبست کے لئے قافلہ کیساتھ ہوگی 
تقریباً 11.30 بجے  مختار انصاری کا قافلہ اٹاوہ بارڈر میں داخل ہوگیا. یہاں سے اوریا ہوتے ہوئے ، کانپور دیہات  علاقے  میں سکندرا کے قریب پولیس فورس کا کافی الرٹ  ہے۔  اس بات کا امکان موجود ہے کہ قافلے گھٹیم پور ، حمیر پور ، مہوبہ  سے باندہ پہنچے گا.   اگر یہ راستہ تبدیل کردیا گیا تو قافلہ کانپور ، فتح پور کے راستے بانڈہ جائے گا۔  دونوں راستوں کے لئے ایک فول  پروف منصوبہ تیار ہے۔
  قافلہ : فیروز آباد کی سرحد میں داخل ہوتے  گاڑیوں کا عملہ تبدیل کردیا گیا۔  یہ اس کی تھکاوٹ کو دیکھتے ہوئے کیا گیا تھا۔  مختار کی ایمبولینس کے ڈرائیور نے تھکاوٹ کی تردید کی۔  لہذا ، اس کو تبدیل نہیں کیا گیا تھا۔  
 مختار کے قافلہ کو  آگرہ ، لکھنؤ ایکسپریس وے سے  اوریا پہنچنے سے قبل اٹاوا ، اوریا ، کانپور دیہی علاقوں کی پولیس فورس کو الرٹ کردیا گیا ہے۔  تمام اضلاع کے  پولیس افسران کی ٹیمیں شاہراہ پر ہیں۔  اوریا کے ایس پی اپرنا گوتم اننترم ٹول سے کانپور دیہی علاقوں میں قافلے میں شامل ہوں گے۔  کانپور دیہی علاقوں کے سنکدرہ سے قافلے کا راستہ تبدیل ہوسکتا ہے۔  بارہ ٹول پلازہ سنکدرہ کے ساتھ ہے۔  جو کانپور بارڈر پر ہے۔  اس ٹول کے قریب وکاس دبے کی کار الٹ گئی تھی. 

Post Top Ad

Your Ad Spot