Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, May 11, 2021

‎کئی ‏ جگہوں ‏پر ‏ ہندو ‏ اکثریت ‏ گاؤں ‏میں ‏ مسلم ‏امیدوار ‏نے ‏ جیتی ‏ پردھانی ‏

جونپور کے انیس شاہ چوتھی بار وفیض آباد کے حافظ عظیم الدین نے پہلی بار جیت حاصل کرکے بنائی تاریخ.
 
جونپور.. اتر پردیش /صدائے وقت /نما ئندہ. 
==++++=++++++======+++++++++ یوپی کے فیض آباد ضلع کے گاؤں راجن پور میں ایسے ہی ایک مسلمان سربراہ نے کامیابی درج کی ہے۔  گاؤں کی شناخت اکثریتی غیر مسلم ووٹر کے طور پر کی جاتی ہے۔ ، ایودھیا میں رودولی اسمبلی حلقہ کے ماوی بلاک کے راجن پور گاؤں میں حافظ عظیم الدین نے یہ ثابت کیا ہے کہ ہندو اکثریتی علاقے میں ہیڈ کا عہدہ جیتنے سے راجن پور گاؤں میں ہندو مسلم اتحاد برقرار ہے۔  اکثریت والے لوگ اقلیت والے کو بھی اپنا نمائندہ منتخب کرسکتے ہیں
 راجن پور میں ہندو اکثریتی علاقے کے لوگوں نے ایک مسلمان شخص کو اپنا سربراہ منتخب کیا ہے۔  اگرچہ بہت سے ہندو امیدوار بھی پردھان کا انتخاب لڑ رہے تھے ، لیکن ہندوؤں نے اپنا نمائندہ ایک مسلمان شخص کے طور پر منتخب کیا۔  اب اس گاؤں کی بات پورے ضلع میں کی جارہی ہے کہ ایک ہندو مسلمان گاؤں کا واحد مسلمان سربراہ بن سکتا ہے۔
                حافظ عظیم الدین 

اسی طرح سے جونپور ضلع کے سوندھی بلاک کے مڑواں محی الدین پور گاؤ میں صرف ایک مسلم خاندان رہتا ہے باقی ہندو اکثریت کے لوگ ہیں. اس گاؤں میں انیس شاہ نے چوتھی بار پردھان کا عہدہ جیت کر تاریخ رچ دی.. بتا دیں کہ 2005 میں انیس شاہ نے اپنی ماں کو الیکشن میں کھڑا کیا. اس وقت روایتی ہندو طبقہ کے پردھان نے ہر طرح سے مخالفت کہ مگر انیس شاہ جو محض 22 سال کے تھے نے بلا خوف ترقی و ایمانداری کے نام پر الیکشن لڑا اور ہندو اکثریت نے انیس کی ماں کو فتح دلائی... انیس نے اپنے ہم وطن بھائیوں کا دل جیت لیا اور اب 2021 لگاتار چوتھی بار جیت درج کی ہے. 

Post Top Ad

Your Ad Spot