Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, June 3, 2021

پوروانچل ‏یونیورسٹی ‏ جونپور ‏کا ‏ دائرہ ‏کار ‏ نصف ‏. ‏. ‏15 ‏ جون ‏سے ‏455 ‏ کالج ‏کو ‏ الگ ‏ کرکے ‏ اعظم ‏ گڑھ ‏یونیورسٹی ‏سے ‏ ہوں ‏گے ‏ منسلک ‏. ‏

جونپور.. اتر پردیش /صدائے وقت /ذرائع /4 جون 2021. 
==============================
                      ویر بہادر سنگھ پوروانچل یونیورسٹی جونپور  کا دائرہ کار 15 جون سے کم ہوجائے گا۔  یونیورسٹی سے وابستہ دو اضلاع اعظم گڑھ اور مئو  کے کالجوں کو نو تشکیل شدہ اعظم گڑھ یونیورسٹی سے الحاق  کیا جائے گا۔  اس کا نوٹیفکیشن حکومت پہلے ہی جاری کرچکی  ہے۔  اب یونیورسٹی انتظامیہ کاغذات کی باضابطہ تکمیل میں مصروف ہے۔ 
 یہ پوروانچل یونیورسٹی کی تیسری ڈویژن ہے۔
 اس وقت پوروانچل نچل یونیورسٹی سے پانچ اضلاع کے  938 کالج منسلک  ہیں۔  اس میں جون پور میں 195 ، غازی پور میں 333 ، اعظم گڑھ میں 250 ، مئو  میں 195 اور پریاگراج میں ایک کالج شامل ہے۔  نئی ہدایت کے تحت اعظم گڑھ اور مئو  کے کالجوں کو اعظم گڑھ یونیورسٹی سے منسلک کیا جائے گا۔  دونوں اضلاع میں کل 445 کالج ہیں۔  ان کالجوں میں پہلے سال کی تعلیم اعظم گڑھ   یونیورسٹی کے نصاب کے تحت  ہوگی ، لیکن دوسرے اور تیسرے سالوں میں کورس  پورانچل یونیورسٹی کے مطابق جاری رہے گا ۔  آہستہ آہستہ ان کلاسوں کی وابستگی بھی پوروانچل  یونیورسٹی کے ساتھ  ختم ہوجائے گی۔
 دونوں اضلاع کی تقسیم کے بعد صرف 529 کالجوں کو پورونچل یونیورسٹی سے الحاق باقی  رہ  جائے گا۔  یونیورسٹی کے تقسیم ہونے کے بعد کالجوں کی تعداد قریب آدھی رہ جائے گی۔  یہ پوروانچل یونیورسٹی کی تیسری ڈویژن ہے۔  اس سے قبل چندولی ، وارانسی ، بھدوہی ، سونبھدر اور مرزاپور کے کالج اس سے الگ ہوگئے تھے اور مہاتما گاندھی کاشی ودیاپیٹھ سے منسلک ہوگئے. 
 اس کے بعد ، بلیا میں یونیورسٹی کے قیام کے بعد ، وہ ضلع بھی پوروانچل نچل یونیورسٹی سے الگ ہوگیا۔  اب دو دیگر اضلاع کو بھی کاٹا جارہا ہے۔  پروانچل یونیورسٹی کے رجسٹرار مہندر کمار کا کہنا ہے کہ حکومت نے یونیورسٹی کی تقسیم کے لئے پہلے ہی مطلع کر دیا ہے۔  15 جون سے اعظم گڑھ اور مئو  اضلاع کے کالج اعظم گڑھ یونیورسٹی سے منسلک ہوں گے۔  مینڈیٹ کے تحت ، یہ فرض کیا جائے گا کہ دونوں اضلاع کے کالجوں کو یونیورسٹی سے الگ کردیا جائے گا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot