Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, June 4, 2021

یو ‏پی ‏میں ‏ ضلع ‏پنچایت ‏ صدر ‏کا ‏ انتخاب 5 ‏ جولائی ‏و ‏بلاک ‏ پرمکھ ‏کا ‏ انتخاب ‏15 ‏ جولائی ‏کو ‏ ہونگے ‏. ‏

لکھنؤ.. اتر پردیش /صدائے وقت /ذرائع /4 جون 2021۔
 ======================= ==== تین سطحی پنچایت انتخابات کے بعد ، گاؤں کے پردھانوں کی حلف برداری اور ممبران کی پہلی میٹنگ کے ساتھ ہی یہ پروگرام ختم ہوا. اس کے بعد  جمعرات کو  پنچایتی راج محکمہ نے ضلع پنچایت کے صدر  اور بلاک پرمکھوں کے انتخاب کے لئے پروگرام کا اعلان کیا ہے۔
 پنچایت راج محکمہ کے جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق ، ضلعی پنچایت صدر کے عہدے کے لئے ووٹ 5 جولائی کو ضلع پنچایت ممبران کے ذریعہ ڈالے جائیں گے ، جبکہ بلاک پرمکھ کے عہدے کے لئے ، چھیترا پنچایت)(بی ڈی سی)  ممبر بلاک پرومکھ کا انتخاب کریں گے۔
 پنچائتی راج محکمہ کی جانب سے ضلع پنچایت صدر اور بلاک سربراہان کے انتخاب کے نوٹیفکیشن اور انتخابات اور انتخابات کی تاریخوں کا اعلان کرنے کے بعد ، 15 جولائی کو اپنا ووٹ کاسٹ کریں گے ، اب ایک بار پھر پنچایتی انتخابات کی سرگرمیاں زور پکڑ گئیں۔ ریاست کے  دیہی علاقوں ، صدر اور بلاک چیف کے عہدے کے لئے ضلع پنچایت کے امیدواروں نے زیادہ سے زیادہ ووٹرز کو اپنی  طرف متوجہ کرنے کی کوششیں شروع کردی ہیں ، دیہی سیاست ایک بار پھر   انتخابی سرگرمیوں ،  اور پنچایت انتخابات میں مصروف ہو گئی مختلف مقامات پر دیہی علاقوں کی بیٹھکوں او ر  حقہ بیٹھکوں کے دوران میں ایک بار پھر پنچایتی چناؤ  زیر بحث آرہا ہے ، اور لوگ ضلعی پنچایت صدر اور بلاک سربراہان کے انتخاب میں ہیرا پھیری کی سیاست پر نظر ڈال رہے ہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot