Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, June 7, 2021

پچاس ‏ ہزار ‏کے ‏ انعامی ‏ ملزم ‏کو ‏ ایس ‏ٹی ‏ایف ‏ گورکھ ‏پور ‏نے ‏ مہاراشٹر ‏سے ‏ کیا ‏ گرفتار ‏. ‏. ‏

اعظم گڑھ .. اتر پردیش / صدائے  وقت / 7 جون 2021 / ذرائع 

 =================================
 اعظم گڑھ۔  حوالہ  کے تاجروں سے لاکھوں کی چوری کی وارداتوں کے انجام دینے کے  بعد مفرور ہونے والے عمر احمد کو  ایس ٹی ایف گورکھپور نے  ایک بڑی پیشرفت کرتے ہوئے اتوار کو مہاراشٹر کے تھانہ سے گرفتار کیا گیا ہے۔  ایس ٹی ایف اپنے ساتھ ملزم کو  ممبئی سے اعظم گڑھ کے لیئے  روانہ ہوئی ہے۔
 واضح ہو  کہ پھولپور کوتوالی کے علاقے کا رہائشی عمر احمد نظام آباد تھانے کے علاقے پھریھا  میں واقع نانیہال میں مکان بنا کر رہتا تھا۔  وہ حوالہ کے تاجر سے لاکھوں کی نقدی لوٹ کر فرار ہوگیا۔  اس کے خلاف 2019 میں پھولپور کوتوالی میں بھی مقدمہ درج کیا گیا ہے۔
 اس پر 50000 انعام کا بھی اعلان کیا گیا تھا۔  ڈکیتی کے واقعے کے بعد سے وہ فرار  تھا۔  اس نے اپنے ساتھی  کے ساتھ ڈکیتی کی تھی۔  پولیس ساتھی  کو پہلے ہی گرفتار کر چکی ہے۔  ضلعی پولیس کے ساتھ ساتھ ایس ٹی ایف گورکھپور بھی اس کی تلاش کر رہی تھی۔  مخبر سے اطلاع ملنے پر ، ایس ٹی ایف گورکھپور کی ٹیم نے اسے اتوار کے روز صوبہ مہاراشٹر کے تھانہ سے گرفتار کیا۔
 ذرائع کا کہنا ہے کہ گرفتاری کے بعد ابتدائی تفتیش میں اس نے حوالہ تاجر سے ڈکیتی کے علاوہ کئی اور وارداتوں کا بھی اعتراف کیا ہے۔  فی الحال ، ایس ٹی ایف اسے ٹرانزٹ ریمانڈ پر لے کر اعظم گڑھ روانہ ہوگیا ہے۔
 پولیس سپرنٹنڈنٹ سدھیر کمار سنگھ نے بتایا کہ عمر نامی ایک مجرم جس پر 50 ہزار کے  انعام کا  اعلان کیا گیا ہے۔  اس کی گرفتاری کے بارے میں ایس ٹی ایف نے  اسے گرفتار کرلیا گیا ہے ، مجھے اس کے بارے میں ابھی تک معلومات نہیں ملی ہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot