Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, June 22, 2021

ایس پی-بی ایس پی اتحاد کے رکن پارلیمنٹ شیام سنگھ یادو سماجوادی پارٹی کے ترجمان عمیق جامعی کی رہائش گاہ پر پہنچے۔



 جونپور۔اتر پردیش /صدائے وقت /ذرائع 
==============================
گزشتہ پارلیمنٹ الیکشن میں ایس بی و بی ایس پی کے مشترکہ امیدوار شیام سنگھ یادو نے فتح حاصل کر کے اتحاد کے ممبر پارلیمنٹ ہوئے.. ممبر پارلیمنٹ  بروز دوشنبہ   سماج وادی پارٹی کے قومی ترجمان عمیق  جامعی  کی آبائی رہائش گاہ ،  موضع جیگہاں  پہنچے اور ان سے تقریبا ایک گھنٹے تک بات چیت کی۔اس دوران علاقائی لوگ بھی موجود تھے ، جنہوں نے ایک ایک کرکے ممبر پارلیمنٹ شیام سنگھ یادو سے بات کی۔ انہوں نے اپنے علاقے کے مسائل سے بھی آگاہ کیا ، جسے رکن پارلیمنٹ نے غور سے سنا اور حل تلاش کرنے کی یقین دہانی کرائی۔
 اس سلسلے میں ، ایس پی کے ترجمان عمیق جامعی  نے ایک بہت ہی اہم مسئلہ اٹھایا جو کھیتا سرائے  کے ریلوے کراسنگ سے متعلق ہے۔آپ کو بتادیں کہ کھیتا سرائے  ریلوے کراسنگ زیادہ تر وقت کے لئے بند رہتی ہے ، جس کی وجہ سے ایک لمبا جام رہتا ہے۔ گھنٹوں کی بندش۔ متعدد بار حاملہ خواتین کو بڑی پریشانی کا سامنا کرنا پڑا ہے اور بعض اوقات مریض جام میں پھنس جانے کی وجہ سے بروقت اسپتال نہ پہنچنے کی وجہ سے اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں  ۔ایس پی کے ترجمان عمیق جامعی  نے اس بڑے مسئلے کو ایم پی کے سامنے رکھا ۔ شیام سنگھ یادو سے  ریلوے کراسنگ پر انڈر بائی پاس بنانے کا مطالبہ کرتے ہوئے انہیں ایک میمورنڈم پیش کیا ، جسے ممبر پارلیمنٹ شیام سنگھ یادو نے قبول کیا اور یقین دلایا کہ جلد ہی یہ مسئلہ حل ہوجائے گا۔
 عمیق جامعی  نے اس موقع پر جون پور لوک سبھا کے رکن پارلیمنٹ شیام سنگھ یادو کو بطور تحفہ چندر بھوشن یادو  کی تحریر  کردہ منڈل کمیشن رپورٹ کی ایک کاپی پیش کی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot