Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, June 21, 2021

‎ ‎مذہبی ‏ مقامات ‏کووڈ پروٹوکول کیساتھ ‏ سنیچر ‏و ‏ اتوار ‏کو ‏بھی ‏ کھلیں ‏گے ‏. ‏. ‏ اتر ‏ پردیش ‏ حکومت ‏کا ‏ بڑا ‏ فیصلہ ‏. ‏


 لکھنؤ۔ اتر پردیش /صدائے وقت /ذرائع /21 جون 2021. 
==============================
 عالمی وبائی امراض کورونا  وائرس کے انفیکشن کی  دوسری  لہر  پر موثر کنٹرول کے بعد بھی  وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کسی بھی طرح کا  بڑا  رسک لینے سے گریز کررہے ہیں۔  ریاست میں ہفتے کے روز لاک ڈاؤن کا سلسلہ جاری ہے۔  یعنی  ہفتہ اور اتوار کو بند ہے۔  اب یوگی آدتیہ ناتھ حکومت نے ہفتے کے آخر میں لاک ڈاؤن کے حوالے سے ایک بڑا فیصلہ لیا ہے۔  ریاستی حکومت نے کوویڈ پروٹوکول کے ساتھ  اب ہفتہ اور اتوار کو مذہبی مقام کو کھولنے کا فیصلہ کیا ہے۔
 چیف سکریٹری (ہوم) اونیش کمار آہستگی  نے بتایا   ہے کہ کورونا وائرس کے انفیکشن کی دوسری لہر سست ہونے کے بعد  ریاستی حکومت نے ہفتے کے آخر میں لاک ڈاؤن (ہفتہ تا اتوار) کو مذہبی مقامات کھولنے کا فیصلہ کیا ہے۔  اب ہفتے اور اتوار کو بھی کورونا پروٹوکول کے ساتھ  لوگ مذہبی عقائد کو پورا کرسکیں گے۔  حکومت نے پیر کے روز اپنے رہنما خطوط جاری کردیئے ہیں۔  اس وقت کے دوران ، ایک وقت میں صرف پانچ عقیدت مند عبادت گاہ  کے اندر موجود ہوسکتے ہیں۔
 ریاست میں کورونا کے بڑھتے ہوئے واقعات اور ہر جگہ تیزی سے معمول کی صورتحال کے پیش نظر ، یوگی آدتیہ ناتھ حکومت نے ہفتہ وار بندش کے دن بھی مذہبی مقامات کو کھلا رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔  کرونا کی وجہ سے ایک طویل عرصے سے مذہبی مقامات کی بندش کی وجہ سے لوگ پوجا ارچنا و عبادت  سے محروم  تھے۔  اس دوران حکومت نے پولیس اور ضلعی انتظامیہ کو یہ بھی ہدایت کی ہے کہ غیر ضروری بھیڑ کو کہیں بھی اکٹھا نہ ہونے دیں۔  اس میں بھی پولیس کو لوگوں کے ساتھ مناسب  سلوک کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔  پولیس کے ساتھ  تعاون پر مبنی رویہ اختیار کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ اس بات کو یقینی بنایا جائے  کہ  قانون کا احترام کے ساتھ عمل کیا جائے۔  کورونا وائرس کے دوسری لہر  پر قابو پانے کے ساتھ  ریاست کی یوگی آدتیہ ناتھ حکومت اس صورتحال کو معمول پر لانے کی مستقل کوشش کر رہی ہے۔  پیر کے روز ، ریاست میں بازاروں ، ریستوراں اور شاپنگ مالس کو رات 9 بجے تک کھول دیا گیا ہے۔  ریاست میں ہفتہ وار لاک ڈاؤن  لاگو ہوگا۔  ہفتہ وار بند کے دوران ، تمام بازاروں ، رہائشی علاقوں اور دفاتر کی صفائی ستھرائی کا کام جاری رہے گا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot