Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, June 29, 2019

جونپور ۔۔۔قانونی بیداری کیمپ کا انعقاد۔

جون پور۔۔اتر پردیش۔ (نماٸندہ)۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یاستی قانونی سروس اتھارٹی لکھنو کی ہدایات کے مطابق ضلع جج،صدر ضلع قانونی سروس اتھارتی کی ہدایت پر ہفتہ کے روز آر ایل انٹر کالج بیلا پار نوپیڑواں میں قانونی بیداری کیمپ کا انعقاد سیکریٹری ایکتا کشواہا کی صدارت میں کیا گیا۔اس دوران کالجوں میں ہونے والی ریگنگ قانون،نشے کا خاتمہ اور مرد اور خاتون میں مساوات عنوان کا سیمنار کا بھی انعقاد کیا گیا۔

اس موقع پر لوگوں کو خطاب کرتے ہوئے سیکرٹری نے بتایا کہ ایک معاشرے اور ملک میں توازن قائم رکھنے کیلئے ضروری ہے کہ مردوں اور عورتوں کے درمیان جنسی مساوات ہو۔جنسی عدم استحکام معاشرے میں عدم توازن اور جرم کو جنم دیتا ہے۔ایسا نہ ہو اس کیلئے چاہے وہ تعلیم ہے، چاہے سیاست، روزگار، موقع یا اختیار ہو، ہر شعبے میں جنسی مساوات کو ذہن میں رکھا جاناچاہیے۔ حکومت کی جانب سے جنسی مساوات کی سطح کو بڑھانے کے لئے کئی منصوبوں کو نافذ کیا جا رہا ہے۔سماج میں سابقہ سے موجودوالد اختیار، سوچ،عدم مساوات کی بنیادی وجہ ہے۔اس پر قابو پانے کے لئے مساوی ملازمت کا حق، مساوی کام کے کیلئے مساوی تنخواہ، مساوی تعلیم کا حق دیا جانا چاہئے۔
سیکریٹری نے منشیات کے نتائج کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے بتایا کہ نشیلی منشیات کے استعمال اور غیر قانونی بیوپار کے خلاف ہر سال 26 جون کو یوم بین الاقوامی منایا جا تا ہے۔نشیلی منشیات کے استعمال استعمال اور غیر قانونی اسمگلنگ کا معیار کی شرع کیلئے سروے میں پنجاب مسلسل پانچ سالوں میں اول ہرہے۔اکثر بے روزگار نوجوان اپنی پریشانیوں کو بھولنے کی امید میں منشیات کا استعما لرنے لگتے ہیں جس کے نتیجے میں وہ عادی ہو جاتے ہیں۔ خواتین میں منشیات کے استعمال کے سلسلے میں بہت تیزی سے شرح بڑھ رہی ہے، جس میں نہ صرف خواتین بلکہ ان کے کنبوں کے لئے بھی تشویش کی بات ہے۔ ریاستی حکومت کی جانب سے این جی او کی مدد سے سرکاری اسپتالوں، میڈیکل کالج، سول اسپتال، ضلع اسپتال کو شامل کرتے ہوئے ڈرگ ٹریٹ مینٹ کلینک کا قیام کر مدد فراہم کی جاتی ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot