Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, June 30, 2019

مراسلہ۔۔۔۔یونانی ڈاکٹروں سے ووٹنگ کی اپیل۔

۔۔۔ضروری اطلاع۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سبھی یونانی کے ڈاکثر حضرات۔۔۔۔۔۔۔
۔السلام و علیکم۔
عرض یہ کرنا ہے کہ س سی أٸی ایم کے ممبر شپ کا الیکشن مورخہ 18 جولاٸی کو ہونے جا رہا ہے ۔یونانی اسٹریم سے ہورے یو پی سے دو ممبروں کا انتخاب کرکے ہمیں بھیجنا ہے۔۔اب أپ کے پتہ پر بیلٹ پیپیر نہیں أٸے گا بلکہ ہر ضلع کے ہومیو پیتھک أفس کو الیکشن بوتھ بنایا گیا ہے اور  وہاں پر جا کر أپ کو ووٹ دینا ہے ووٹنگ کا وقت صبح 10 بجے سے شام 5 بجے تک ہے اور اسی روز اس ضلع پر ووٹنگ کی گنتی بھی کر دی جاٸے گی حالانکہ فاٸینل نتیجہ لکھنٶ میں ڈکلیر ہوگا جب سبھی ضلعوں کے نتیجے کو یکجا کرکے اور انھیں شمار کرنے کے بعد ۔

اب یہاں پر ہم یونانی ڈاکٹروں کی ذمے داری بنتی ہے کہ بیداری کا ثبوت دیتے ہوٸے 18 جولاٸی کو اپنی کلنک کجچ وقفہ کے لٸیے بند کرکے ووث دینے ضرور جاٸیں اور ساتھ میں اپنا یو پی کا رجسٹریشن سرٹیفکٹ / نمبر اوٕر أدھار کارڈ ضرور ساتھ لیجاٸیں۔

یونانی کی خاطر أپ کو اپنی ذمے داری کو نبھانا ہوگا ۔ایسے شخص کو منتخب کر کے بھیجٸیے جو واقعی میں یونانی کے فروغ۔اس کی ترقی اور اس کے مساٸل کو حل کرانے کی صلاحیت رکھتا ہو۔یاد کھیں اس بار الیکشن بالکل شفافیت کیساتھ ہوگا پہلے کی طرح ان سے انسے تال میل کرکے ایک دے دو ایک لے لو والا فارمولہ نہیں چلے گا جن دو لوگوں کو أپ منتخب کریں گے وہی فتحیاب ہوگا۔
سب سے ضروری یہ ہے کہ أپ اپنا ووٹ ضرور ڈالیں۔اس میں کوتاہی کرنا اپنے فرض سے غفلت برتنا جیسا ہوگا۔لہذا میری تمام یونانی ڈاکٹروں سے گزارش ہے کہ وقت نکال کر ووٹ دیں اور یونانی کے فروغ میں مدد کریں۔
بہت بہت شکریہ۔
ڈاکثر شر ف الدین اعظمی۔۔صوباٸی ناٸب صدر۔۔أل انڈیا یونانی طبی کانگریس۔۔۔اتر پردیش۔
ڈاکثر شرف الدین اعظمی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ;۔۔۔۔۔۔۔نیچے ایک لنک بھیچ رہا ہوں جس میں سبھی ضلعوں کے ” ضلع ہومیو پیتھی أفس کا ہتہ درج ہے اپنے اہنے ضلع کا پتہ اس لنک پر دیکھ سکتے ہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot