Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, August 27, 2019

پرانی پنشن بحالی کو لیکر ریاستی ملازمین کا احتجاجی مظاہرہ۔

جون پور۔۔۔اتر پردیش۔ (صداٸے وقت نیوز)۔
=========================
ریاستی ملازمین مشترکہ کونسل کے صوبائی قیادت کے اعلا ن پر منگل کے روز ضلع مرکز کے کلکٹریٹ احاطے میں ملازمین یونین کے صدر راکیش شریواستو کی قیادت میں سینکڑوں کی تعداد میں ملازمین نے دھرنہ مظاہرہ کیا۔
راکیش کمار سریواستو نے اپنے خطاب میں ضلع کے تمام ایسوسی ایشنوں کے صدور، سیکریٹری، عہدیداروں کا شکریہ ادا کیا اور مطالبہ کیا ہے کہ اس تحریک کو اس طرح توانائی کے ساتھ جدوجہد کرنے کی ترغیب دی جب تک کہ مطالبات پورے نہیں ہوتے ہیں تحریک چلتے رہیں گے اور کسی بھی ملازمین کا استحصال برداشت نہیں کیا جائے گا۔

تنظیم کے جنرل سکریٹری چندرشیکھر سنگھ نے جم غفیر کوکونسل کے 11 نکاتی مطالبات کے بارے میں آگاہ کرتے ہوئے کہا کہ ملازمین کے ذریعہ ہم حکومت کو انتباہ دیتے ہیں کہ وہ اپنے ملازمین کے مطالبات پر بروقت غور کریں۔ اب ملازمین تحریک کے لئے تیار ہو گئے ہیں۔ڈاکٹر پردیپ سنگھ نے پرانی پنشن بحالی، تنخواہ میں بے ضابطگی، روزانہ اجرت، آنگن باڑی، ملازمت خادم، کمپیوٹر آپریٹر وغیرہ کو ریاستی ملازم اعلان کرنے کی اپیل کیا۔ دھرنہ میں بنیادی طور پر ٹریزری، آنگن باڑی، صفائی ملازمین، روزگار سیوک، زراعت، وکاس بھون، آبپاشی، ہومیوپیتھک، کمرشیل ٹیکس، آئی ٹی آئی، ٹیوب ویل، محکمہ تعمیرات عامہ، گاؤں ترقیاتی افسر، اے ڈی او پنچایت،اطلاعات، صحت، محکمہ رسد، ضلع سپلائی وغیرہ کے ملازمین بڑی تعداد میں موجود رہے۔اس دوران وزیر اعلی کو منسوب مطالبات کا میمورنڈم سٹی مجسٹریٹ کو سونپا گیا۔ انہوں نے یقین دہانی کرائی کہ ملازمین کا مطالبہ وزیر اعلی کو سفارش کے ساتھ ارسال کیا جائے گا۔اس موقع پر سامپیہ دویدی، رام لال پال، اجے لال، اجے راج بھر، آصف انصاری، رمیش یادو، پروین کمار سنگھ، چھترادری سنگھ، دنیش کمار یادو، پشپندر سنگھ، سرتاج سنگھ، رینا سنگھ، نیلم دیوی، مینا یادو، وندنا پرجاپتی، پونم دیوی، آشیش موریہ، راجارام مشرا، وریندر کمار سمیت مختلف محکموں کے ملازم موجود رہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot