Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, December 1, 2019

ڈالمس سنبیم اسکول کا یوم تاسیس و اطفال ساٸنس نماٸش کا انعقاد۔۔۔چیرمین قومی اقلیتی کمیشن کی شرکت۔

جون پور۔۔۔اتر پردیش۔ (صداٸے وقت نیوز)۔
=============================
شہر کے ڈالمس سنبیم اسکول کا یوم تاسیس واطفال سائنس نمائش کا انعقاد کیا گیاجس میں بطور مہمان خصوصی غیورالحسن رضوی چیئرمین قومی اقلیتی کمیشن حکومت ہند نے شرکت کی۔پروگرام میں بچوں کے زریعے ثقافتی پروگرام کے ساتھ ساتھ نئے مضامین پیش کیا، جس میں بچوں کے ذریعہ ہندوستان کے گاؤں کی خوبصورت تصویر پیش کی گئی۔
 مہمان خصوصی غیورالحسن رضوی نے کہا کہ وہ سوچ نہیں سکتے تھے کہ جونپور میں اس طرح کے قیمتی زیورات پوشیدہ ہیں، انہوں نے بچوں کی تعریف کی اور کہا کہ یہ بچے بڑے شہروں کے بچوں سے کسی بھی طرح پیچھے نہیں ہیں۔ بچوں کی پیش کش دیکھ کر انہوں نے کہا کہ یہ معصوم بچے چھوٹے سے شہر میں رہنے کے باوجود اپنی مادری زبان کے ساتھ انگریزی، فرانسیسی، عربی جیسی زبانوں میں بھی اعتماد کے ساتھ بات کر رہے ہیں،جس کے لئے اسکول منتظمین اور اساتذہ مبارکباد کے مستحق ہیں۔ انہوں نے بچوں کو سے مخاطب ہوتے ہوئے مستقل پڑھائی اور کھیلوں پر خصوصی توجہ دینے کی اپیل کی۔اسکول کی پرنسپل الکا گپتا نے کہا کہ آج کے دور میں بچے گاؤں کی زندگی کے بارے میں کچھ نہیں جانتے، ہمیں یہ بتانا ضروری ہے کہ بڑی مقدار میں فروخت ہونے والا سامان انہیں دیہات سے آتا ہے۔ بچوں کو ہماری ثقافت اور اصلیت کے بارے میں جاننا ضروری ہے، ورنہ آئندہ آنے والی نسلوں کو اس کے بارے میں کوئی معلومات نہیں دی جاسکتی ہے۔
اتر پردیش صحافی یونین کے صدر ہیمنت تیواری نے کہا کہ گذشتہ 45 سالوں میں پہلی بار اس طرح کا پروگرام جونپور میں ہواہے۔ بچوں، اساتذہ اور والدین کی محنت کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ آنے والے وقت میں جون پور کو کچھ نئے ستاروں سے روشن ہونے والا ہے۔اس دوران ہر کلاس کے بچوں نے مختلف مضامین پر روکنگ ماڈل تیار کیے جن میں سے کچھ کو ریاستی سطح کی سائنسی نمائش میں بھیجنے کے لئے منتخب کیا گیا تھا۔ نمائش میں اسکول میں چلنے والی فرانسیسی اور عربی زبانوں کے ماڈل بھی دکھائے گئے۔ ڈاکٹر عبدالقادر خان نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اگر وہ کسی بھی شعبے میں سخت محنت کرتے ہیں اور قومی اور بین الاقوامی سطح پر آگے بڑھنا چاہتے ہیں تو وہ اور ان کا اسکول ہمیشہ ان کی حوصلہ افزائی کریں گے اور ان کو مدد فراہم کریں گے۔
 آخر میں پرنسپل الکا گپتا نے پروگرام میں آنے سبھی مہمانوں کا شکریہ ادا کیا۔ اس موقع پرڈاکٹر ششی پرتاپ سنگھ،ڈاکٹر ناصر خان،ڈاکٹر شاہنواز،ڈاکٹر قمرالدین،ستیش سنگھ،ڈاکٹر قمر عباس،حسنین قمر،محمد اظہرالدین سمیت دیگر لوگ موجود رہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot